Gå til innhold

IKM 28. nov og "tusenvis" av symptomer...

Anbefalte innlegg

Skrevet

God kveld, jenter!

Min kjære og jeg bestemte oss nylig for å forsøke oss på barn nr. 3. Er i første PP nå, og har IKM i slutten av neste uke, fredag, lørdag en gang. Og her sitter jeg,med tusenvis av symtomer på gravditet, enda jeg vet veldig godt at det skal noe til før fulltreff i 1. PP (selv om begge barna våre ble til på første forsøk)....

Vel, vel, her er min symptomliste:

(og alt dette er helt uvanlige symptomer ifht. en vanlig syklus. Jeg er relativt hardt rammet av PMS og teite symtomer på mens, men dette er altså helt annerledes denne gang:)

1-6 DPO: OPPBLÅST mage til tusen (himmel og hav),

superømme og såre brystvorter (pleier vanligvis bare å ha ømme pupper, ikke brystvorter),

IKKE PMS-hormoniell, INGEN kviser,

Videoannonse
Annonse
Skrevet

...ble ikke helt ferdig med innlegget før det ble postet, her er nemlig flere symptomer:

forts symptomer 1-6 DPO:

-stikninger på høyre og venstre side til tider, ved eggestokkområdet

- småstiv og støl i korsryggen enkelte dager

Symptomer 7-8DPO:

- Vonde/ømme pupper i tillegg til såre brystvorter

- brunere område ved brystvortene

- småuggen/kvalm stort sett fra kl. 14 til kl. 20.00 hver dag

-litt småhoven mage nederst og fremdeles veldig oppblåst lenger opp

-helt annereledes å ha sex, akkurat som "alt der nede" har fått et ekstra lag beskyttelse på seg

-

Grunnet alle disse tegnene MÅTTE jeg bare ta en test i går, selv om jeg egentlig vet det er for tidlig. Den var negativ, men får liksom ikke ut av hodet at jeg KAN være gravid, så lenge disse tegnene er her...Blir skikkelig irritert om dette er noe hormonkluss, for dette er unødvendig mange plager å ha, om det ikke skyldes en liten bolle i ovnen....

Har nå bestemt meg for å vente med ny test til fredag, skal da på fest, og greit å vite om jeg kan drikke vin;)

Skrevet

...glemte forresten å skrive opp enda noen syklus-uvanlige symptomer:

7-8 DPO:

-bedre luktesans

- kaffe smaker ikke like godt som før

- småboblende følelse i nedre del av magen.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...