Gå til innhold

bladet-gravid...(noe snodig)

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg leste dette med stor iver da jeg var garvid med 1 mann, men så ble jeg så utrolig kvalm på kveldene!!! Og tenkte egentlig ikke noe mer over det... men når jeg i ettertid har sett bladet i butikken så har jeg blitt kvalm...

Og bare jeg tebker på det nå så blir jeg uvel...Hmmm!

Er jo litt kvalm på kvelden nå, men klarer ikke å tenke på hvor rart det er, er liksom som det vrenger seg i magen på meg når jeg ser bladet...

Sjønner det ikke for jeg likte jo å lese bladet:)

Rar jeg???NÆH....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe ja, det symptomet har jeg ikke hørt om før tihi :P

Skrevet

hi hi, den har jeg ikke hørt før nei:) med 1. mann ble jeg veldig dårlig av fargen turkis... og nå tror jeg jammen meg det er tilbake! Kjøpte ei lue til sønnen min som er brun og turkis, men jeg kan ikke ta den på han, blir kvalm bare av tanken på lua... snodige greier dette!

Skrevet

Utrolig hvor mye psyken spiller inn på fysiske ting:) Men faktisk ikke så uvanlig. Pasienter som har fått cellegift sier noen ganger at de blir kvalm hvis de møter samme legen som pleide å gi de cellegiften:) Og jeg fikk, i første svangerskap, en skikkelig kvalmogoppkastkule etter å ha smakt raspeballer og fremdeles blir jeg litt uggen av å se ordet:)

Hehe, men antidille på et blad er jo litt morsomt da:)

Skrevet

He he, i første svangerskap da jeg var på det dårligste lå jeg endel i sengen og så tv. Det var en tv-reklame som gikk hele tiden. Senere da jeg ikke lenge var kvalm ble jeg fortsatt kvalm hvis denne reklamen ble vist. Antar at jeg forbandt den med kvalme som du gjør med GRAVID.

Skrevet

Harenvennine som gav meg halve garderoben sin fordi hun ble kvalm av alt det nye hun hadde kjøpt som var lilla :-) Fint for meg..

Skrevet

Jeg blir kvalm av mobiltelefonen min....egentlig ganske dumt siden den er ny og fin ( syns jeg før ) . Nå vil jeg ha den minst mulig i nærheten av meg og svarer ikke på den om jeg ikke absolutt må :P

Skrevet

Ler, godt å høre at det ikke bare er meg som har "rare" ting:)

Kroppene våres er rare:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...