Gå til innhold

Noen som har tatt mageplasikk før graviditet?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg tok en mageplastikk-operasjon en stund etter at jeg fikk mitt andre barn. (Opererte for 3 år siden.) Hadde så mye løs hud som ikke gikk tilbake. Hadde da ikke tenkt å få flere barn. Men så har vi altså ombestemt oss i høst, og ønsket å prøve å få et tredje barn. Er nå gravid, og selvfølgelig kjempeglad for det. Men lurer jo litt på hvordan magen min kommer til å se ut etter dette svangerskapet. Vil jeg kanskje måtte gjøre det en gang til? Noen som har erfaringer?

Fortsetter under...

Jeg vet om et par stykker som har gjort det, men vet ikke hvordan magen ble etterpå. Tror kanskje ikke de tar denne operasjonen en gang til, på grunn av all arrdannelsen under hele overflaten....

Lykke til, blir spennende å høre. Har ei jeg kjenner som er i tvil om hun vil ha barn nr3 på grunn av nettopp dette....

Takk for svar. Var så sikker på at jeg var ferdig med graviditeter da jeg tok operasjonen, ellers skulle jeg jo ventet. Men ettersom tiden har gått, så følte vi at vi ikke var helt ferdige likevel.

Huden blir jo strekt mye (og jeg har hatt stooore graviditetsmager!), men vi får se da.... Hvordan magen ser ut, er jo ikke det viktigste i livet, men det var likevel godt å få strammet den opp.

Jeg ble operert for 4 år sia og var helt sikker på at det ikke skulle flere barn ut av denne kroppen! Men så kom babylysta snikende og er nå gravid med nr 3, ei uke igjen til termin. Magen har foreløpig ikke sprukket, men regner med den gjør det, har en tendens til å gå på overtid. Er utrolig spent på hvordan magen blir etterpå, var såå fornøyd etter operasjonen! Legen mente det ikke kom til å bli noe problem å ta operasjonen på nytt, så blir magen helt jævlig igjen skal jeg gjøre det. Skal prøve å huske å oppdatere deg etter jeg har født.

• 2 uker senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...