Gå til innhold

Hei Elisabeth77 :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ville sendt deg en pm, men fikk opp at enten er innboksen din full, eller så har du sperret for meldinger fra meg...

Jeg har vært her på bim siden 05. Vært prøver i 4 år, og har 3 sa'er + 2 exu'er bak meg. Ny positiv test denne uken.

Jeg har tempet lenge, og mener selv at jeg har litt peiling på charter etterhvert. MEN, nå som jeg er gravid, kjenner jeg at jeg er litt negativ til min egen gravid-chart :/

Litt lave temper?! Godt over den vannrette linjen, men likevel ikke helt førnøyd med hvordan charten ser ut.

Du har hjulpet meg før. Jeg mener å huske at vi har diskutert flere charter sammen?

Jeg hadde da et helt annet nick, men har nå valgt et litt mer anonymt. Dette fordi det ble litt mye en periode med exu'er og sykehusinnleggelser osv. Ble så sur at jeg slettet hele brukeren min.

En liten mnd senere laget jeg meg en ny en, men da som sagt med et anonymt nick. Er mye kjentfolk her i disse dager, og jeg vil gjerne holde graviditeten skjult (i hvertfall) til jeg har vært på UL å sett at alt ser ok ut...

Så kommer poenget, hehe ;)

Jeg hadde satt stor pris på om jeg kunne sendt deg linken till charten min på pm til deg?

Og da kan jeg også legge til det gamle nicket mitt. Kanskje du husker meg?

Ellers så følger jeg med på deg har inne. Jeg leser det jeg kommer over som omhandler deg iom jeg kjenner nicket ditt.

Og er det noen jeg unner en graviditet, så er det DEG!! ;)

Jeg vil gjerne ønske deg masse, masse lykke til med 3. prøverørsforsøk! Når i november er det forresten?

Jeg skal virkelig krysse ALT for at den sitter denne gangen!! :))

Ble litt mye dette her, men jeg håper at du tar deg tid til å svare? ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Pekaboooo :)

Så kjekt å høre fra deg, tusen takk for lykkeønskningene! :) Det setter jeg pris på, spesielt nå når det en er midt oppi regimet. Jeg har vært på UL og der var kun tre eggposer å se, så jeg klarer ikke å være så positiv denne gangen, men det er jo kun ett egg som skal til for at det blir bra, så jeg prøver å holde håpet oppe.

Jeg lurer nå på hvem du er da ;) Jeg skal slette litt fra innboksen min jeg, så kan du sende en PM med linken :)

Skrevet

Uff da, det var triste greier :(

Jeg krysser likevel alt som krysses kan! Og som du sier...kun 1 egg som skal til! ;)

Skrevet

Ja, husker nå deg veldig godt :) Så trist at du har mistet å mange... Har du blitt utredet? Håper at du får behode denne gangen, det er bare å holde motet oppe, det vil skje en gang :) Vet ikke hva som er værst jeg; å ikke klare å bli gravid eller miste gang på gang?

Jeg syntes nå chartet ditt ser bra ut...Tempen er nå fremdeles høy. :) Men det jeg tenkte på er at er det lurt å tempe etter at du har fått pos test? Blir du ikke veldig bekymret hvis den skulle falle? Og det kan nå den gjøre en og annen gangen uten at det betyr noe.

Skrevet

PS: Det går nå an å endre linken til chartet ditt hvis du vil ha bort navnet ditt :)

Skrevet

Så koselig at du husker meg ;)

Du har helt rett i at jeg blir bekymret av å tempe, MEN ved 1. exu tenkte jeg det samme som du. La vekk termometeret en morning, og samme dagen spottet jeg. Var da sikker på at sa nr 4 var på veg. Jeg lovet meg selv da at uan - f... - sett, skulle jeg måle en stund ut i neste svangerskap. Tempen sier så mye, og like greit å få greie på det tidlig på morningen, som å plutselig få sjokk en av de mangen gangene jeg har på do i løpet av en dag! (Åh, som jeg løper på do for å sjekke papiret!)

Kjekt at du er positiv til charten :) Jeg håper så inderlig at jeg kan få det til denne gangen! For som du sier...det tar på å miste!

Ja, jeg har fått påvist PCOS (UL) og Endometriose (lap nå i sep). Åpne og fine eggledere. De brant vekk det lille de fant av Endo, så jeg håper at egget har funnet veien ned i livmoren nå ;)

"Å ikke klare å bli gravid eller miste gang på gang"

Det blir som å velge mellom pest eller kolera.

Det gikk 2 år før min første positive test, og jeg var sikker på at jeg var 100 % steril....ikke noe god følelse :(

Men nå som jeg har fått positiv test for 4. gang på et år, så tenker jeg at det er neimen ikke noe kult å miste heller :(

MEN, jeg klarer meg overraskende bra oppi det hele, og håper at du gjør det samme?

Ta vare på deg og din, så høres vi! ;)

Igjen...LYKKE TIL!!!

Skrevet

Ja, får håpe at den behandlingen har gjort susen nå da, slik at egget får festet seg godt og vokst frem til et lite barn :) Du har opplevd mye og fortjener å endelig lykkes i dette prosjektet, det tror jeg at du kommer til å gjøre nå :) Det var nå kjekt at du føler at det går bra da :) Det gjør det i grunn her også, jeg har sluttet å tenke og spekulere så mye og fokusert på at jeg skal ha det litt gøyt i stedet ;) (les: shopping) ;) Jeg kommer ikke noe lenger med å spekulere; hvis vi lykkes så gjør vi det og hvis ikke, så går det også bra. Jeg har bestemt meg for å kjøpe hund hvis vi ikke lykkes nå da. Så da blir det enten hund eller baby ;)

Skrevet

Hei igjen :)

Ja, jeg håper virkelig nå, altså! Syns liksom det er min tur nå.

Og så er det din tur om få uker ;)

Synes det var en lur plan med shopping og hund.

Vi slitere får jo ofte høre at "slapp av, så skal du se det skjer", og selv om jeg jo tror det er noe i det, så er det søren meg lettere sagt enn gjort!!

En hund kan være en god måte å koble av på!

Lykke til med alt, så høres vi kanskje? ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...