Pikenurk nr 2ღFødt 17.juli:) Skrevet 22. november 2009 #1 Skrevet 22. november 2009 Sitter her og er så utrolig lykkelig!!! Og så tenkte jeg, sååååå utrolig heldig jeg er som har blitt gravid:-) Gleder meg til den spennende "reisen" som står forran oss!! GOD REISE TIL DERE ALLE!!!
Løvinna30 Skrevet 22. november 2009 #2 Skrevet 22. november 2009 det var jammen et fint og godt innlegg! Ja tenk hvor heldige vi er som har en spire i magen! Jeg blir så lykkelig når jeg tenker på det. Men er så klart redd for og miste Er ca 5-6 uker på vei.... Gratulerer så mye med nr 2! Klem
Pikenurk nr 2ღFødt 17.juli:) Skrevet 22. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 22. november 2009 Viktig å huske på at det går bra i de alle fleste tilfeller:-) Litt nye engstelse her inne på 1trimester:-( Glede deg istedet!!! Klart at spiren klamrer seg fast;-)
Løvinna30 Skrevet 22. november 2009 #4 Skrevet 22. november 2009 hihi ja! så klart. Den sitter der den vettu, på oss alle. Jeg syns det er veldig mye trist skriv her inne på 1 trim, så må holde meg litt unna tror jeg, hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå