Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Heihei! Lure på om noken av dokke veit om ett flott mellomnavn til min datter som skal hete Lina? :)

Jeg ligger nå på sykehus, gjort det siden 2 november, med veldig høyt blodtrykk.. Har mye vatn i beina, fått påvist proteiner i urinen en del ganger, men den er borte nå, så nå er det "bare" blodtrykket og ødem igjen.. Men, jeg går på en veldig høy dose blodtrykksenkende medisiner nå, faktisk 11 tabletter om dagen, om allikavel kan blodtrykket faktisk ligge på 170/110 når eg har ligget i ro og slappet av i mange timer.. Er det noen av dere som har hatt det på nokenlunde samme måten, og som har erfaringer med korleis dette vil ende? Har termin 25 desember, så er fremdeles 1 mnd igjen til hun skal bli fødd... Må og få med at jeg nå de siste dagene har fått plutselig hodeverk, med dunkende hodepine framme i pannen, og at jeg må ha sterkere medisiner enn vanlig for å få bort denne verken... Er bare 18 år, så syns det er veldig trasigt å ligge her helt alene hele mnd.. Å ligge her å ikke vite noe, førte også til at jeg ringte en spåkone som heter Elvira, på tlf 82995191, og spurte litt om dette... Hun sa at fødselen min kom til å bli satt i gang kommende tirsdag eller onsdag, og at jeg var hjemme om en uke.. Er det noen av dere som har erfaringer med Elvira? Har snakket med hun før, og fått bekreftet eller avkreftet det hun har sagt?

Blir kanskje litt mange spm her nå, men så lenge ikkje legene og jordmødrene på sykehuset vil svare meg skikkelig, så håper jeg at noen av dere mødre/kommende mødre der ute vil hjelpe meg. Hadde vore litt deilig å fått snakket med noen som er i samme situasjon som meg, eller vet litt om dette..

På forhånd, TUSEN TAKK!! :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141024386-mellomnavn-og-h%C3%B8yt-blodtrykk/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Mathea er veldig flott. Det betyr Guds gave. Vidundelig, ikke sant? Tenkte på det selv, men så var jeg så dum at jeg nevnte det for ei i familien som var høygravid, og vips så var det brukt. :) Dermed gir jeg det villig vekk om andre vil bruke det. Også er jo navnets opprinnelse fra samme tidsepoke som Lina.(som jo også er et navn jeg har vurdert selv)

Hva med å få en flink akupunktør til å komme til deg på sykehuset? De kan ofte dempe symptomer noe, når medisiner ikke kan... Mer til hjelp er jeg nok ikke. :o/

Har noen navneforslag riktignok:

Lina...

Ovidia

Hennie

Dortea

Alvilde

Johanne

Vårin

Aurelia

Otilie

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...