Janicღღlykkeligღღmammaღღtil 2ღ Skrevet 22. november 2009 #1 Skrevet 22. november 2009 Hei=) jeg har en gutt på straks 2,5 år. han har små hostet siden juni å den kommer å går litt i ny og ne. men han hoster gjærne 3-4 ganger om dagen. i dag 22.11.09 er han på den femte dagen meg oppkast, men kun en gang til dagen.. han nekter å spise mat, han hoster fremdelse litt. men ikke ofte.. når han spiser brød,ris,pasta eller rett og slett frukt, så kommer det opp igjen etter kort tid... men han kaster bare opp den ene gangen... så hva kan dette være??? han har en almentilstand som er på topp når han får i seg litt mat, som en halv youghurt. så nå er han jo redd for å spise... blir glad om noen kan svare meg på dette=)
aug07sept09:o) Skrevet 22. november 2009 #2 Skrevet 22. november 2009 hei synd dette høres litt ut som en mageinfeksjon jeg da... eller spysjuka som vi sier der jeg kommer fra.. tror ikke hostingen har noen sammenheng med at han kaster opp. jeg har også en gutt på snart 2,5år som var hjemme fra bhg forige uke pga oppkast. han kastet opp hele natt til tirsdag men tirsdagen var han i kjempe form og jeg lurte nesten litt på om han skulle gått i bhg... så la han seg om kvelden og halv elleve på kvelden våknet han og kastet opp igjen... holdt han hjemme da på onsdagen også men ikke noe mere sykdomstegn. så fikk han gå i bhg på torsdag. der sa de at det går omgangsyke så var vel det han hadde et lite snev av.. han har ikke så veldig matlyst enda og tror også han er litt redd for at han skal kaste det opp igjen men det går seg til... han får spise det han har mest lyst på om dagen og får bestemme hva vi har til middag så vi får i han litt mat... viktig at de får i seg mye å drikke når de holder på sånn da... jeg droppet melk og melkemat til han hadde vært bra noen dager. god bedring til gutten din og håper at han snart blir bra igjen:))
Janicღღlykkeligღღmammaღღtil 2ღ Skrevet 22. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 22. november 2009 det eneste jeg syntes er litt rart er at han bare kaster opp en gang om dagen.. men jeg får purre på legen i morra, så får vi se hva hu har å si=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå