Nummer 3 kom i november :) Skrevet 22. november 2009 #1 Skrevet 22. november 2009 Har ikke vann i kroppen eller noe...
ayaah Skrevet 22. november 2009 #2 Skrevet 22. november 2009 da jeg var gravid 2. gang (nå er det 4.) fikk jeg et punkt på venstrearmen som var helt numment, i mange uker. Men det var bare et punkt da... gikk bort etter fødselen. Har hørt etterpå at det godt kan forekomme. Men HELE armen høres ikke bra ut? Jeg vet ikke, men TENKER at babyen kanskje presser på en nerve som da er i kontakt med armen din?
LilleKnott Skrevet 22. november 2009 #3 Skrevet 22. november 2009 http://www.klikk.no/foreldre/gravid/article502919.ece Se på nr 7, kan det være dette? Jeg er også nummen, og noen ganger mister jeg litt følelsen i høyre hånd. Spesielt når jeg våkner om morgenen.
DolphinGirl Skrevet 23. november 2009 #4 Skrevet 23. november 2009 Jeg har vært veldig plaget med nummenhet i begge armene, og spesielt i venstre arm. En dag hovnet jeg i tillegg skikkelig opp i venstre hånd og ble glovarm i hele armen, så jeg dro på føden og ble innlagt en stund der de tok masse prøver for de tenkte blodpropp. Men de fant ingenting, og etter enda et besøk på sykehuset pga samme hendelse, avgjorde de at det må være at man bare kan få sånn under svangerskapet. Ikke mye hjelp, men vi får prøve å la det berolige oss til det er over.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå