Gå til innhold

det å takle en ma.. ut med litt frustrasjon!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg må bare få ut litt frustrasjon her.. Jeg hadde nylig en ma (i uke 10) og har egentlig kommet meg greit igjen etter denne episoden! Men det er en ting jeg synes er ekstremt vanskelig å takle, og det er gravide venninner! Jeg blir kjempe lei meg hver gang jeg er sammen med dem.. særlig hun ene fordi vi hadde termin med en ukes mellomrom! Hver gang jeg snakker eller tenker på henne, så blir jeg minnet på at jeg skulle ha vært så langt på vei osv!

Og når jeg tenker på at jeg føler det slik føler jeg meg ennå verre! For jeg unner dem begge (har to gode venninner som er gravide) alt godt, og er kjempeglad for dem! Men jeg skulle også vært gravid!! :(

Tenker også mye på at jeg faktisk var den som begynte å tenke på og faktisk prøve å bli gravid først - og nå er de gravide og jeg ikke! Og det føles litt urettferdig!

Jeg tror hovedproblemet er at de begge to blir en veldig påminnelse for meg på hva jeg har gjennomgått.. Men jeg vil så gjerne klare å være sammen med dem uten at jeg blir kjempelei meg!!

Huff - vet ikke helt hva jeg ønsker å oppnå med et innlegg her - annet enn å få skrevet ned og få det ut av systemet!!

Håper håper håper at spiren sitter igjen snart - og at det går bra den gangen!! Lykke til alle dere andre prøvere!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg forstår deg så veldig godt. Jeg mistet også i MA i uke 11, ble oppdaget i uke 17 så var helt knekt jeg. Jeg klarte heller ikke å unne andre den gleden med å være eller bli gravid. Hvorfor skulle de være det og ikke jeg? Men det er helt normalt å ha sånne tanker og det gikk seg til etterhvert. Nå sitter jeg her med en jente i magen og er 24+4 på vei, bare gleder meg masse og håper virkelig det går bra denne gangen, håper du også får kjenne den gleden snart igjen :-) Masse lykke til videre :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...