Nurket1 - prøver 2010 Skrevet 22. november 2009 #1 Skrevet 22. november 2009 Det er heldigvis ikke alle som trenger grusomt mange forsøk for å få drømmebarn(a)... Jeg har nå mange forsøk bak meg og synes at omgivelsene begynner å riste på hodet og synes jeg er noe smågal som fortsetter dette... Ønsker meg jo så gjerne å bli gravid igjen...men pga mange forsøk og alder så forstår endatil jeg at det er ikke sikkert drømmen vil gå i oppfyllelse... Men i stedet for støtte, vi er veldig åpne om dette, så får jeg nesten litt motstand...sjefen sur for jeg lager "trøbbel" ved å være litt vekke...nær familie himler med øynene...nære venner litt sånn..."jammen vær fornøyd med det du har"... Bare et lite hjertesukk fra meg som synes dette koster nok som det gjør om jeg ikke må forsvare meg i tillegg.... :-(
Phoenix1 Skrevet 22. november 2009 #2 Skrevet 22. november 2009 Hjelpe meg da.....en sur sjef....og familie som himler med øynene....? Nei vet du hva....de vet jaggu ikke hva de snakker om!!! Makan....og "vær fornøyd med det du har".....det e da vel for p....ikke det det går på vel...tror de at du holder på bare for moro skyld...? Du ønsker deg selvsagt flere. Det e da derfor du holder på. Det e da en grunn for at man prøver og prøver og bruker masse penger på alt dette selv om man vet at man kanskje aldri vil lykkes likevel. Man vil jo ikke sitte etter overgangsalderen å tenke....hvorfor prøvde jeg ikke et forsøk til eller flere? Kanskje det hadde gått...? Penger e faktisk ikke alt her i verden....Nei...alt for mange som kommer med meninger og informasjon om ting de ikke har greie på...hrmf....blir irritert på sånne kommentarer...de kan passe sitt eget liv og la du få holde på med det som er viktig for deg og støtte deg i det.
Nurket1 - prøver 2010 Skrevet 22. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 22. november 2009 Takk phoenix1...akkurat det jeg trenkte å lese...verden der ute forstår oss ikke har jeg funnet ut... ...en venninne av meg sa (da jeg i høst sukket og sa jeg visste ikke hvor mye lenger jeg orket) ..."Åhhh endelig...om du visste hvor lenge jeg har ønsket høre deg si det..." Tror du hun har et antall barn hun er fornøyd med?
Millamolly Skrevet 22. november 2009 #4 Skrevet 22. november 2009 Ja, stå på Nurket!! De fleste som ikke har opplevd å slite med å bli gravid aner ikke hva dette "gamet" innebærer og klarer ikke å sette seg inn i det heller. Dermed har jeg omtrent sluttet å diskutere det med venner og kjente. Føler meg som jeg har "hakk i plata" som surrer med den samme historien om og om igjen. Og selv om nesten alle venner og kjente vil prate om det så orker jeg ikke fordi de klarer ikke å sette seg inn i situasjonen. Og derfor er det så fint å ha dette forumet Hvor det er så mange som vet nøyaktig hvordan det føles og kan dele erfaringer med hverandre. Så stå på lille venn!! Og hent styrke og gode tanker her på forumet Lykke til!!! Skal se gullbabyen venter på deg i 2010!
Gjest Bjørnen Collargol*gravid Skrevet 23. november 2009 #5 Skrevet 23. november 2009 Alle disse vennene og familien er vel slike som bare kan snuse på underboksa til mannen og så er de gravide tenker jeg!?!? OG det samme er det vel med sjefen, ei som har alle de barna hun vil ha eller ikke vil ha. Nei det er virkelig ingen som IKKE har vært igjennom dette som kan forstå hvordan det føles. Prøv å gi faen i de. Hadde noen himlet med øynene til meg skulle de jaggu meg fått så øra flagret!!!! Ene tanta mi lurte på hvorfor vi skulle igang med IVF alt nå, om vi ikke skulle vente litt å se om ikke naturen ville ordne opp selv? "hvorfor det?" spurte jeg tilbake og snudde ryggen til henne Jeg orker ikke slike kommentarer og bedrevitere og har etterhvert blitt ganske flink til å gi faen faktisk, men av og til sårer det innmari. Da har jeg lært meg å si ifra, hjelper synes jeg da Nei hold på så lenge du føler du har ork og lyst du Nurket!!!! KLÆM
Pia76.. Skrevet 23. november 2009 #6 Skrevet 23. november 2009 Heidu Måtte bare skrive noen ord jeg. Kjente nemli på att jeg ble *lettere* frustrert ,over att noen kan oppføre seg slik mot deg/dere. Hadde noen gjort det der mot meg,,hadde det nok ikke skjedd igjen. Da hadde jeg eksplodert!!!! Dette er jo vår mulighet til å oppnå vår drøm. Å da holder vi på så lenge VI SELV makter dette løpet. Ingen andre bestemmer dette. Nei stå på du,,,å ikke hør på de. Ønsker deg MASSE lykke til jeg )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå