Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Fordi jeg ville være annonym da jeg lagde nicket, hadde flere bekjente og kollegaer som hang her inne på den tiden :-) Og jeg syntes egentlig Emilia er finere enn Emilie. Halve norge heter jo Emilie nå :-P

Annonse

Ingvill heter jeg...

Mamma ville egentlig at jeg skulle hete Ylva...

Så jeg ble døpt Ingvill Yvonne, men tok bort Yvonne når vi gifta oss, brukte det aldri...Langt og kronglete...

Er fornøyd med Ingvill, ikke alt for mange som heter det!!!:)

Annonse

Født mitt på 80-tallet, så fikk som så mange andre et dobbeltnavn med Linn. Linn Theres heter jeg, og gikk i klasse/paralellklasse med Linn-Christin, Ina Linn, Linn Jeanette, Linn Helen and the list goes on.

Ser det er trendy med dobbeltnavn igjen, det skal IKKE mine unger ha;)

Bruker aldri navnet Theres og når jeg gifter meg neste desember skal det bort. Jeg har to etternavn også, og syns det er utrolig slitsomt med 4 navn hver gang man må fylle ut fullt navn på diverse dokumenter og papirer. Blir kort og konsist her i gården, og forhåpentligvis ikke et poppis-navn. Ønsker ikke at barna mine skal gå igjennom bhg og skole med å hete Emma R, Celine K eller Leah-med-H osv ;)

Cecilie her også. en del av oss som ble født på 70-80 tallet som fikk det navnet gitt. Mamma ville jeg skulle hete Yvonne men pappa var ikke med på den. Har til tider ønsket at mamma fikk viljen sin der, da det aldri har vært andre Yvonne'er i klassen, jeg kjenner faktisk ingen som heter det. Men greit å hete Cecilie også da..

mari er jo ikke kjedelig, det er kjempefint! åshild også... begge de navnene vurderte vi til datteren vår. :)

jeg heter selv karen christine. jeg likte ikke karen når jeg vokste opp, vi bodde i usa da, og da var det enooormt med karen'er der!!! minst fem andre i samme klassetrinn... men jeg er blitt glad i det som voksen, da, synes det er fint, og det er ikke SÅ vanlig her i landet. :)

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...