snuppilupp Skrevet 23. november 2009 #26 Skrevet 23. november 2009 fortsatt tidlig! Du kan fortsatt være gravid til tross for neg.test!!! jeg og føler meg så anneledes. tørr ikke teste før på ikm dagen... krysser fingre for oss alle!!!
Reflexia Skrevet 23. november 2009 #27 Skrevet 23. november 2009 ang det med tett nese! min to av mine venniner har oppdaget at de er gravide fordi de var konstant tett i nesa uten å være forkjølet...hehe jeg fikk svaaaak billigstrimmel igår,litt mer tydelig idag...er sååå spent på hva torsdag/ikm dagen sier.....har også hatt rosa utflod og murring i låret...
snuppilupp Skrevet 23. november 2009 #28 Skrevet 23. november 2009 Jeg regner med at det var en billig graviditets test du tok... positiv test er positiv test!!! Det kan ikke bety annent enn at du er gravid!!! Gratulerer!!!! :D wow jeg er så tett i nesa.. og jeg er ikke forkjøla... kanskje det er noe pågang i magen min og:D
Reflexia Skrevet 23. november 2009 #29 Skrevet 23. november 2009 håååper virkelig det =) men er litt redd for å juble for tidlig..fikk litt grøsninger når du skrev gratulerer,skikkelig god følelse...hehe, tipper det er noe på gang hos oss begge...når har du ikm?
snuppilupp Skrevet 23. november 2009 #30 Skrevet 23. november 2009 Ja tenk så fantastisk. Men jeg tror virkelig at du er gravid om du har fått positiv test!!! Har ikm 25nov... skal teste da... grue gleder meg:)
førstegang...1 Skrevet 23. november 2009 #31 Skrevet 23. november 2009 Jeg har IKM i morgen, 24.nov. Så tenker jeg tar en test siden jeg har vært helt sykt oppblåst, noe jeg ellers aldri er. Men kan jo hende at kroppen spiller meg ett puss. Er i alle fall veldig spent. Lykke til med dere alle:)
2småihus!:) Skrevet 23. november 2009 #33 Skrevet 23. november 2009 Spennende!! jeg har ikm i morgen, og tror jeg må prøve å ta en test i morgen tidlig...klarer ikke vente lenger! (okeida, så har jeg allerede brent av en test selv om jeg visste det var for tidlig... Lykke til alle sammen!
snuppilupp Skrevet 24. november 2009 #34 Skrevet 24. november 2009 har du testa? krysser fingrene for deg!!! Jeg kjenner mensen murringer.. følte meg litt trist i morrest... var liksom sikker på at tanta var på gang.... men ingenting har skjedd... så kanskje er det håp!!!
White*Angel Skrevet 24. november 2009 #35 Skrevet 24. november 2009 Fikk negativ test i dag. Prøver om 2 dager igjen på ikm dagen.
snuppilupp Skrevet 24. november 2009 #36 Skrevet 24. november 2009 OH nei!!!! jeg spotter!!!! dette er dagen før ikm:( Betyr det at alt håp er ute? Jeg sa det til mannen min, han trodde virkelig at dette var månden. og ble kanske skuffa:( Vet dere om det er mulig å spotte selv om man er gravid?
snuppilupp Skrevet 25. november 2009 #38 Skrevet 25. november 2009 da kom tanta helt på dagen:( drit!!!!
Money Skrevet 25. november 2009 #39 Skrevet 25. november 2009 Det lyser "gravid" fra cb mot meg, to dager før ikm! Kjenner ingen glede foreløpig, bare angst for at det ikke skal gå bra denne gangen heller etter sa i juni :-/ Ulempen ved å teste seg så tidlig, men klarer aldri å vente ... Føler meg ikke gravid heller, mer at tr snart er rundt hjørnet. Ømme, stikkende bryster, og det stikker i livmoren. La merke til at min daglige kaffe latte ikke smakte så godt som den pleier, det gjorde heller ikke alkoholen i helgen. Og det pleier jo alltid å være en suksess ;-) Så da krysser vi fingrene, og håper dette blir tidenes julepresang!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå