lurer og lurer :) Skrevet 22. november 2009 #1 Skrevet 22. november 2009 Er det flere av oss? Jeg har så lyst å teste ikveld, men jeg vil ikke bli skuffet.. Har hatt en liten blødning hel utenom vanlig mens, også en lyserosa utflod på torsdag tror jeg, varte kun noen timer.. Så jeg håper så inderlig at det vokser noe inni meg! Flere som vil fortelle?
Reflexia Skrevet 22. november 2009 #2 Skrevet 22. november 2009 jeg har ikm 26 november...har ikke merket noe forskjell så langt,men istad fikk jeg plutselig bitte litt rosa utflod og det pleier jeg aldri å ha...og i kveld har jeg blitt "støl/sliten" i det ene låret...vet ikke om det er tegn?? hehe,håper veldig på positiv test snart!! er i 7 pp...
snuppilupp Skrevet 22. november 2009 #3 Skrevet 22. november 2009 Hei jeg legger meg til her. Jeg også har ikm 25nov. tror jeg hadde eggløsning den 11, kjente litt stikking i den ene egglederen. og det samme skjedde meg... fikk noe slik rosa utflod 8dpo. krysser fingrer for at det var en festeblødning... har ikke merket noe siden. men de siste dagene har jeg er vært veldig varm og trøtt. Kan jeg være gravid?
Alyssa Skrevet 22. november 2009 #4 Skrevet 22. november 2009 Jeg har IKM 25. el. 26. Tok en test i går som var neg. Tenkte å ta en test i morgen igjen.. Har prøvd å bli gravid noen måneder. Føler virkelig at jeg er gravid, litt småkvalm, ømme bryster etc. Men mulig bare ønsketenkning.. Spent..
snuppilupp Skrevet 22. november 2009 #5 Skrevet 22. november 2009 krysser fingrer for oss alle... det er så kjedelig å vente... jeg og kjenner på symtomer... jeg ønsker så sterkt at dette er månden. vi har prøvd lenge... men det er de siste tre måndene vi virkelig har funnet ut av eggløsning og de viktige dagene... så nå håper jeg vi har klart det:)
lurer og lurer :) Skrevet 22. november 2009 Forfatter #6 Skrevet 22. november 2009 Så spennende jenter! Jeg synes det med den rosa utfloden er så "spennende" hvis man kan si det hehe:) For det har jeg aldri opplevd før.. Noen som har erfaring med det? Kjempebra at vi er flere! Da kan vi sammenligne symptomer osv! Jeg har såå lyst til å teste nå, kjæresten er på julebord og testene roper på meg fra badet., hehe Kjempekjedelig å vente ja! Håper det klaffer for oss alle sammen
White*Angel Skrevet 22. november 2009 #7 Skrevet 22. november 2009 JEG!! Har hatt en underlig følelse i kroppen etter EL. 3 dager eller noe sånt. Har stikkninger i venster eggleder og mensmurringer. Mye trøtt, og luft i magen.. Brystene er litt ømme og. Håper det er virkelige tegn på en spire, er klar etter 23 pp!
lurer og lurer :) Skrevet 22. november 2009 Forfatter #8 Skrevet 22. november 2009 Da er det virkelig på tide med en spire i magen white angel! Jeg også har en rar følelse i magen, hvertfall når jeg ligger i senga på ryggen, da kjennes det ut som om magen jobber skikkelig og at det skjer ting der inne.. Rar følelse! Har egentlig ikke kjent noen andre symptomer, merker jeg er litt "støl" i ryggen, litt mer sulten enn vanlig, men det kan variere fra dag til dag, det med sulten.. Hmm! Hadde også en dag hvor det kjentes ut som om jeg hadde skikkelig mageknip, det varte hele dagen.. Magen er også ganske oppblåst, hvertfall om kvelden.. Den går ned igjen på natta hehe Er dette din første?
White*Angel Skrevet 22. november 2009 #9 Skrevet 22. november 2009 Oppblåst ja, det er jeg og =p Og en rar følelse i korsryggen:) Ja, det kjennes ut som det virkelig er noe i magen som jobber =) Vi prøver på vår første ja:) Enn dere? Gamle er dere da:)?
lurer og lurer :) Skrevet 22. november 2009 Forfatter #10 Skrevet 22. november 2009 Ja! Kan liksom ikke forklare åssen følelse det er, den bare er der hehe:) Ja samme her, vi er 21 begge to Dere?
White*Angel Skrevet 22. november 2009 #11 Skrevet 22. november 2009 javel:) Jeg er 21 og forloveden er 25:)
lurer og lurer :) Skrevet 22. november 2009 Forfatter #12 Skrevet 22. november 2009 Så koselig Forlovet og greier!
White*Angel Skrevet 22. november 2009 #13 Skrevet 22. november 2009 jepp:) vært sammen 6 år og forlova 3 av de:) Jobber du eller går skole? Deres første dere prøver på?
lurer og lurer :) Skrevet 22. november 2009 Forfatter #14 Skrevet 22. november 2009 Koselig Jeg går første året på sykepleien i Bodø, første vi prøver på ja! Kjæresten er student han også.. Venter på å komme inn på politihøyskolen Synes det er altfor lenge å vente i tre lange år på å bli gravid.. Hva gjør du da?
White*Angel Skrevet 22. november 2009 #15 Skrevet 22. november 2009 Såpass ja, ikke verst:) Er hjelpepleier jeg da;) Jobber på sykehjem her i kommunen. Ja, ikke alle det klaffer for like fort:(
lurer og lurer :) Skrevet 22. november 2009 Forfatter #16 Skrevet 22. november 2009 Åja okei Nei hvertfall dere da, som har prøvd ganske lenge ser jeg, da fortjener dere det Dette er vår 1pp, og jeg blir veldig (!!) overrasket hvis det klaffer.. Har så utrolig lyst å teste nå, men jeg vil ikke bli skuffet.. Når har du tenkt å teste?
White*Angel Skrevet 22. november 2009 #17 Skrevet 22. november 2009 Ja, da er dere utolige heldige isåfall!! Jeg tenker å teste på torsdag jeg. Har bare sånn billigtester vettu, og de er ikke like følsomme som CB. Det er kanskje tidlig å teste nå, tror du ikke det da?=)
lurer og lurer :) Skrevet 23. november 2009 Forfatter #18 Skrevet 23. november 2009 Ja vet.. Men skal verken ta noen sorger eller gleder på forskudd! Tror jeg må vente til mensen ikke kommer med å teste. Har også sånne billigtester.. Hvis de skulle bli svakt positive eller positive, så kjøper jeg en CB, den nyeste hvor man ser hvor langt man er på vei Gleder meg sånn til den følelsen av å se en positiv test! Gud det kommer til å bli skummelt.. Og rart, og deilig og alt på en gang Hvordan er samboeren din med alt dette da? Min var kjempegira for en stund siden, når vi bestemte oss for å slutte på pilla, men nå i det siste har han blitt litt motsatt vei. Men han sier jo også: skjer det, så skjer det!
White*Angel Skrevet 23. november 2009 #19 Skrevet 23. november 2009 Svarer i mårra jeg=) Nette er fucka!:s
snuppilupp Skrevet 23. november 2009 #20 Skrevet 23. november 2009 vet akkurat hvordan det er å vente. jeg har hatt lyst å teste siden den dagen jeg fikk litt sånn rosa utflod. tenk om jeg er gravid... oj oj.. jeg og har en sånn billig test liggende.. skal teste på onsdag som er min ikm dag. Er luft i magen ett symtom... for jeg og har vært så oppblåst. jeg har vært veldig tørst.. og kjempe trøtt, kan til og med sove middag. Jeg er 23år og gift, mannen min er 35år. vi er begge like klar til å bli foreldre! Han gleder seg like mye til onsdag, som meg da vi skal teste. håper virkelig den er positiv. vi har prøvd lenge.. men det er ikke før de siste tre måndene at vi virkelig har funnet ut om eggløsning osv... krysser fingrene for oss alle!!! Tenk om dette er månden!!!
snuppilupp Skrevet 23. november 2009 #21 Skrevet 23. november 2009 forresten er det noen av dere som temper?
White*Angel Skrevet 23. november 2009 #22 Skrevet 23. november 2009 Vet ikke om det er et symtom jeg, har selv luft i magen og oppblåst mage på kveldene. Jeg har sovet helt til kl 12 når jeg har hatt fri, og det er ulikt meg altså! Vi temper aldri.
snuppilupp Skrevet 23. november 2009 #23 Skrevet 23. november 2009 krysser fingre på at trøttheten har med at vi har en spire i magen:) Jeg er så fryktelig tett i nesen til tider.. og lurer på om dette er ett symtom.. syns å huske at jeg har lest det en eller annen plass... har dere merket noe til det?
Alyssa Skrevet 23. november 2009 #25 Skrevet 23. november 2009 Negativ test i dag også.. Men føler meg gravid.. Får vente med neste test til onsdag. Vanskelig å ikke sløse med tester.. Krysser fingrene for dere alle:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå