lecoco Skrevet 22. november 2009 #1 Skrevet 22. november 2009 Hei, Er i en stor hus strid og en lang rettssak foran meg, entreprenør mot lille meg. Ødelagt familie hjem jeg eier som 5 generasjon, livredd for hvordan saken går. Mener selv huset er ødelagt av disse folka. Nå i det siste har jeg begynt å ha vonde, skumle drømmer, 3 netter på rad, noen som ser hvorfor? Noen som ser hvordan fremtiden min med eiendommen blir? Født 110476
K@ri @nita Skrevet 27. november 2009 #2 Skrevet 27. november 2009 Uten at jeg vet noe mer om sakene en det du skriver, og det jeg føler fra deg. Jeg er ingen drømmetyder slik sett. Du føler deg "truet" av disse. Psykisk, økonomisk. Som du sier, "lille meg mot dem". I disse ordene ligger akkurat det du føler. Drømmen gir deg dine følelser i bilder. Det virker som om rettsaken drar ut litt, og at det kommer til å slite på deg psykisk. Bruk venner og familie som støttespillere. Jeg tror du vinner frem på flere punkter. Ikke alle, men du blir fornøyd! Ønsker deg masse lykke til, og sender deg varme, sterke tanker!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå