Gå til innhold

brun utflod, farlig =/?

Prinsesse2_på_vei*Fødeklar*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er skikkelig bekymra nå. Er andregangsgravid og aldri opplevd dette. Da jeg var på do så var det lyysbrun utflod i trusa. Ikke mye men vanlig mengde, men da asså lys brun =/ Jeg skal på ul om 9 dager og finne ut hvor langt jeg er på vei men jeg er enten i uke 7 eller 9. Det kom også en liiten stripe ferskt blod på papiret. Noen som har opplevd lignende og at det har gått helt fint? Altså brunt og bittelitt rødt blod? Off åper virkelig ikke jeg mister nå, eller har mista.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke opplevd dette,men en veninne av meg fikk brunt "blod" i ca 7-8 uke og henne og lille gutten hennes gikk det helt fint med...Gå til legen litt før hvis du er veldig urolig.

Håper det går bra med deg.

Skrevet

jeg har hatt blødinger nå i 4 uker. Var sikker på at det var slutten. Har blitt fulgt opp med UL 3 ganger, senest i dag 10 uker og der stod det bra til;) en aktiv liten skapning med armer og ben og et bankende hjerte.

Jeg er så lettet og håper jeg klarer å slappe av og glede meg nå...Har bekymret meg konstant en måned nå...Gynekologen sa det 90 % sjans for at det går bra. Så det er håp for DEG;)

Det er faktisk 25% som blør i svangerskap som føder friske barn;)

Masse lykke til å håper det går din vei;D

Skrevet

Det var godt å høre. Har lest litt her inne også på innlegg og ser ut som om det er like vanlig at det går bra som ikke, så får håpe det:) Tenkte at jeg skulle ringe legen i morgen å spørre om å få komme tidligere til ul hvis de har tid, og at det ikke kommer noe mer

Skrevet

jo takk=)

Skrevet

Oi. Nå er det komt brunt blod helelr..Virker som om det noen ganger er blanding av ferskt og brunt..Er ikke sånn veldig mye at jeg MÅ bruke bind. Er redd jeg mister nå =/ Har ikke hatt noe smerter eller noe, og fikk ikke ultralyd før på onsdag. Tenkte jeg skulle ta hcg prøve hos legen, men har hørt at hcg'et kan ha steget fordi om fosteret er dødt =/ så vet ikke om dette er så mye vits?

Skrevet

Hei.. synd å høre at du opplever dette. Det kan jo selvfølgelig være at alt er bare bra(tvi tvi).. liker ikke å skremme folk, men det kan være lurt å ta en HCG prøve uansett. Dette er veldig likt det jeg opplevde i aug/sep mnd. Jeg fikk en positiv grav test, og dagen etter begynte det å komme brun utflod, som til tiden økte i mengde og mørkere farge.. jJge hadde ingen smerter til å begynne med. slik holdt det på HVER DAG! Fikk etter mye om og men ultralyd.. der fant de ingenting.. Fosteret lå nemlig i min ene eggleder, noe HCG prøvene gav oss svar på. Det steg ikke som det skulle. Jeg fikk cellgift og alt er bra nå.. orndet seg fint, men ikke akuratt en god opplevelse. JEg sier ikke at dette er tilfelle med deg,men jeg vil råde deg til å finne ut av det.. ta 2 hcg tester, så slipper du å uroe deg:)

masse lykke til.. håper spiren din er der den skal og at den blir der!

• 3 uker senere...
Skrevet

Hmm. Ja jeg leste ikke her før nå. Men jeg var på ultralyd igjen og legen sa han syns han så hjerte slo og var nokså sikker på det skulle gå bra..En time etterpå så kjente jeg bare at det kom mye blod..å da jeg gikk på toalettet så lå det ei gelekule i bindet...helt rund og blank..regner med dette er "fosteret". Trodde ikke man skulel kunne se noe slikt så tidlig..:S men det var veldig tydelig. Den var ikke dekket av blod eller noenting, og blødde 8-9 dager etter dette..så har nok mistet ja. Men har enda ikke vert å sjekket meg. Må man gå å sjekke seg etter abort?

Skrevet

Uff leit å lese dette :(

Ja, man bør ta en slags etterkontroll etter SA.... for å sjekke om det ikke ligger igjen rester, da bruker de også innvendig UL...

Skrevet

hm off=/ ok. Ja jeg får kanskje ringe å bestille time da. nå er det jo nesten ei uke siden jeg slutta å blø..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...