førstegang...1 Skrevet 22. november 2009 #1 Skrevet 22. november 2009 På tirsdag skal jeg ha IKM, så hvis ikke TR kommer så tar jeg en test på onsdag. Det føles veldig som om det er noe på gang, og jeg blir veldig overrasket hvis jeg ikke er gravid. Men det blir i så fall første gang jeg tester, så kommer jo til å bli minst like overrasket hvis det viser seg at jeg er gravid. Så, overrasket blir jeg uansett. He, he:)
blomsterpiken<3 spire i magen Skrevet 22. november 2009 #2 Skrevet 22. november 2009 jeg tok min test tre dager før ikm og den viste positivt.... så det er du utålmodig så kan du brenne av en test nuh
Reflexia Skrevet 22. november 2009 #3 Skrevet 22. november 2009 flink du er som greier å vente helt til onsdag da! jeg hadde garantert testen før!! hehe lykke til!!
snuppilupp Skrevet 22. november 2009 #4 Skrevet 22. november 2009 Hei hei:) det er nesten utholdelig å vente til ikm dagen! Jeg har ikm på onsdag. Jeg hadde eggløsning den 11nov. og hadde noe rart rosa utflod 8dpo. kan det være en festeblødning?kan jeg være gravid? tørr liksom ikke å teste før ikm dagen er redd den skal være negativ...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå