Gå til innhold

Har dere eggløsningssmerter etter el?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har mest sannsynlig hatt el iløpet av de siste dagene. (Er dag 15.) Tredje dag med murring, som jeg går utfra er eggløsingssmerter. Lurer på når jeg hadde el i forhold til disse murringene...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette lurer jeg på også! Tror eneste muligheten til å finne det ut, er å ta EL-test? Hvis tr kommer om litt over en uke, har jeg tenkt til å bruke EL-test neste syklus, bare for å vite når det skjer. Slimet mitt varer som regel lenger enn murringene, så jeg mistenker at EL kommer etter smertene hos meg.

Skrevet

Ja, "umulig" å si som du sier. Men greit å høre andres erfaringer. Vanskelig for meg å tempe da jeg jobber turnus, el-tester tenkte jeg å holde meg unna. Redd disse testene går til hodet på meg, så imens prøver jeg å tyde disse smertene:) Ang. slim, synes det er så vanskelig. Aner jo ikke forskjell på det og mannens guffe!! Noen som vil driste seg på å forklare?;)

Skrevet

Prøvd i 10 mnd uten hell. Fant ut med CB digital eggløsningstest at jeg faktisk har egglsøning tidligere en forventet, smertene og murringene kommer etterpå hos meg. Ja, så feil kan man ta...håper bare det sitter denne gangen, PMS symptomer på gang lenge før mens....sukk!!

Skrevet

Jeg pleier å ha el smerter et par dager i forkant av EL, men murringene fortsetter helt fram til IKM.

Jeg bruker EL tester for å vite nøyaktig dagen jeg har EL

Skrevet

Ja, ja, da har jeg faktisk bestilt el-tester. Bestilte g-tester, og klarte ikke dy meg til å slenge noen el-tester i kurven også:) Men har egentlig _stor_ tro på at det klaffer denne pp, tiden får vise, ei god uke til IKM!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...