Indigo 08-10-13 Skrevet 22. november 2009 #1 Skrevet 22. november 2009 Har mest sannsynlig hatt el iløpet av de siste dagene. (Er dag 15.) Tredje dag med murring, som jeg går utfra er eggløsingssmerter. Lurer på når jeg hadde el i forhold til disse murringene...
Tingenes Herre Skrevet 22. november 2009 #2 Skrevet 22. november 2009 Dette lurer jeg på også! Tror eneste muligheten til å finne det ut, er å ta EL-test? Hvis tr kommer om litt over en uke, har jeg tenkt til å bruke EL-test neste syklus, bare for å vite når det skjer. Slimet mitt varer som regel lenger enn murringene, så jeg mistenker at EL kommer etter smertene hos meg.
Indigo 08-10-13 Skrevet 22. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 22. november 2009 Ja, "umulig" å si som du sier. Men greit å høre andres erfaringer. Vanskelig for meg å tempe da jeg jobber turnus, el-tester tenkte jeg å holde meg unna. Redd disse testene går til hodet på meg, så imens prøver jeg å tyde disse smertene:) Ang. slim, synes det er så vanskelig. Aner jo ikke forskjell på det og mannens guffe!! Noen som vil driste seg på å forklare?
flise78 Skrevet 24. november 2009 #4 Skrevet 24. november 2009 Prøvd i 10 mnd uten hell. Fant ut med CB digital eggløsningstest at jeg faktisk har egglsøning tidligere en forventet, smertene og murringene kommer etterpå hos meg. Ja, så feil kan man ta...håper bare det sitter denne gangen, PMS symptomer på gang lenge før mens....sukk!!
Superteam GRAVID <3<3<3<3 Skrevet 24. november 2009 #5 Skrevet 24. november 2009 Du kan se tegninger av forskjellen på el-slim og sæd på pernille info! Veldig grei side å bruke http://www.pernille.info/cervixsekret.htm
Carina har to små gull Skrevet 24. november 2009 #6 Skrevet 24. november 2009 Jeg pleier å ha el smerter et par dager i forkant av EL, men murringene fortsetter helt fram til IKM. Jeg bruker EL tester for å vite nøyaktig dagen jeg har EL
Indigo 08-10-13 Skrevet 24. november 2009 Forfatter #7 Skrevet 24. november 2009 Ja, ja, da har jeg faktisk bestilt el-tester. Bestilte g-tester, og klarte ikke dy meg til å slenge noen el-tester i kurven også Men har egentlig _stor_ tro på at det klaffer denne pp, tiden får vise, ei god uke til IKM!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå