Gjest Skrevet 22. november 2009 #1 Skrevet 22. november 2009 husker du jeg så på deg, og så skulle du se tilbake? Jeg føler jeg har tatt en del grep i livet, så nå håper jeg at jeg har forandret fremtiden litt gidder du å se tilbake snart? <3
Gjest Skrevet 22. november 2009 #2 Skrevet 22. november 2009 Heisann.. Stemmer det ja,men jeg har da sett på deg,var forrige uke engang eller noe sånt, Vil du jeg ska se på deg igjen??Da trenger jeg din fødselsdato.. Ha en fin dag .. Klem
Gjest Skrevet 22. november 2009 #3 Skrevet 22. november 2009 ja takk du sa du skulle gi meg et utvidet legg med engle og tarotkort. min fødselsdato er 03.11.83 mannen er 13.12.82 tusen millioner takk! ha en fin dag du også!
Gjest Skrevet 25. november 2009 #7 Skrevet 25. november 2009 Heisann.. Jeg spådde deg jo på msn for ca 5-7 dager sia... Husker du ikke det??
Gjest Skrevet 25. november 2009 #8 Skrevet 25. november 2009 Husker ikke alt jeg spådde deg i ,men her kommer det jeg husker .. Ang økonomi; sitvasjonen ser litt fastlåst akkurat nå,med med det så mener jeg at du er beskym for hvordan dere vil klare dere framover.Men det løsner snart sak du se..Du må sikkert på nav(eller myndighetene og snakke med dem.Dem kan hjelpe deg.Ser at du er veldig beskymra for dette,men det er ikke så "ille ",det er mer at du besymrer deg liksom... På kjærligheten ser det bra ut..Du kommer til å reise snart..Tror det er hytte tur du ska på..Mer at du trenger å lade batteriet ditt enn enn syden tur liksom.Du er sliten (tenker du veldig mye og beskmrer deg for mye ,ikke gjør det..Ta å slipp tankene bort en stund..Fyll opp badekaret,sett på rolig og fin musikk,slå av tlf og ta deg et deilig spa bad..Kjøp sånne bobler på apoteket (lavendel,da blir du rolig og avslappet i kroppen)Føler det er noe du stresser med..Føler jeg begynner å stresse når j ser på deg,, Slapp av vennen,din tid kommer ,,bare vær tolmodig ... Ellers ser jeg at jula blir en fin tid for dere..Du kommer til å få en julegave som du seint kommer til å glemme.. ;).Lykke til,,, Klem
Gjest Skrevet 25. november 2009 #9 Skrevet 25. november 2009 åhh nå ble jeg veldig glad har slutta å bekymremeg for de pengene...bestemt meg for å jobbe igjen... men bekymringen satt sypt en stund her... heh... så spennende med en liten oppladningstur da! det du ser jeg stresser med er jo seff å bli gravid... men som du sier, så tror jeg også at jg vil få den julegaven... så nå er det bare å slippe alle hemninger og kjøre på!! Tusen hjertlig takk!" Og beklager alt maset mitt!!
Gjest Skrevet 25. november 2009 #10 Skrevet 25. november 2009 Neida,du du ska ikke beklage deg,går så bra så,, ;O) Ja,du har lyse tider framover deg.,.Så ikke stress,men la tinga kom av seg selv,(hehe,det er jeg den rette til si,ikke akkaurt,hehe,jeg stresser jo hele tiden,hehe)Men du forstår... Så ska du se at denne jula blir topp,og at du får en veldig fin julegave ,som du setter utrolig stor pris på.. Bare å spørre igjen hvis du lurer på noe... Ha en fin kveld ,snuppa,, Vi sku nå snart hatt oss spå chat igjen,lenge sia nå::: Klemmer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå