grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 22. november 2009 #1 Skrevet 22. november 2009 kall meg gjærne idiot men jeg kjenner liv.. er 10+5 altså går i min 11 uke.. har kjent det noen dager nå.. men trodde jeg var spør.. er som å ha leamus i livmoren eller en bittenliten nøtt som spretter rundt.. er ikke til å ta feil av.. luft er d iallefall ikke.. kjente det veldig godt etter å ha spist litt snop i går.. kjente d i uke 11 sist også.. da fikk jeg det bekreftet på ul.. er vist ikke så vanlig å kjenne det så tidlig men det er fult mulig.. <3
♥REBECCA♥ Skrevet 22. november 2009 #2 Skrevet 22. november 2009 jeg er 12 uker i dag, jeg kjender også liv:)
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 22. november 2009 #3 Skrevet 22. november 2009 Så gøy grysom, er så glad det går bra med deg!!! klem
Venter tvillinger Januar13 Skrevet 22. november 2009 #4 Skrevet 22. november 2009 ååå så gøy er 8+3 så noen uker til før evt jeg kan kjenne noe men gleder meg voldsomt til det
M@msen Skrevet 22. november 2009 #5 Skrevet 22. november 2009 Så gøy:) Gleder meg til jeg begynner å kjenne liv også Er så godt å kjenne at det lever inni der!!! Er noen uker til jeg får oppleve det da, er bare 6 -7 uker på vei... Kjente ikke liv før uke 15 sist gang:)
yr<3 med 2 gutter! Skrevet 22. november 2009 #6 Skrevet 22. november 2009 Å, så bra. Er 12 +1 i dag og har selv kjent den leamus-følelsen du beskriver i litt over ei uke. Har nesten ikke turt innrømme det for meg selv. Litt sånn; pøh, det kan IKKE gå an! Men, det er som du sier, vanskelig at det kan være noe annet... Tror jeg. Åkkesom, n¨å føler jeg meg ikke like sprø lenger.. ;P
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 22. november 2009 Forfatter #7 Skrevet 22. november 2009 værdens hærligste følelse <3 det blir så mye mer virkelig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå