Gå til innhold

Zassy! Hvordan går det med deg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

...testet ennå? Krysser fingrene for deg og de andre på uke 46-tråden =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, skulle akkurat til å skrive på uke 46 tråden nå, tanta kom i dag..dag 10 over ikm! Ettersom jeg testet negativt på fredag hadde jeg egentlig gitt opp håpet så nå er jeg bare glad jeg er i gang igjen på en ny syklus. Men..er usikker på om det blir prøving denne måneden..kjæresten er ikke helt sikker enda..så usikker på hva som blir å skje :/ Kommer tilbake når jeg har "fått ham med på laget" ;) Masse lykke til videre til deg da! og takk for at du har fulgt med meg :) Så mange koselige folk her inne!! :) Klemklem

Skrevet

æsj, vi liker ikke ubedte tanter =(

Håper du snart dukker opp igjen og suser rett inn på 1.trim. Kjæresten kommer nok på bedre tanker, skal du se =) Tvi-tvi i alle fall

Klem fra

Skrevet

Takk håper på det :) Mulig vi tenker en sydentur i sommer og at vi heller skal prøve fra da av..men det er jo så leeenge til! hehe, jaja, får se hva som skjer da ;)

Skrevet

Var synd å høre zassy. 10 dager over ikm må være helt drepen. Håper noe slikt aldri skjer med meg. Man blir godt lurt. Kan jo ta det som det kommer, med graviditeten mener jeg. La være all testing osv, og heller bare leve normalt. Og skjer det så skjer det. Kanskje lettere for din kjære å være med på?

Skrevet

Ja kanskje..men tror det blir en stund til han tør å ikke "hoppe av i svingen" igjen, hehe, han ble litt småstressa en stund.. jeg håper for livet at mensen ikke kommer og han håper den kommer..jada, her er vi i samme båt og ror hver vår vei ;) Neida..ordner seg vel, blir bare skuffa..er liksom så klar og da er det vondt å måtte vente..men den som venter på no godt osv.. :) Lykke til på neste pp for deg iallefall fabulously, kommer til å følge med på deg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...