Gå til innhold

Ømme bryster?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har siden innsett egentlig hatt ømme bryster , spes på kvelde. da er de som bly og ømme..... men nå føler jeg liksom ikke at det er så mye lenger...jeg går på Crinone ennå, og analyserer jo ALT om dagen, skal teste tisdag og skal ta blodprøven i morra:)) huff, dette er jo bare helt forferdelig å vente på!!!

sukk....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veldig vanlig å ha først superstore Dollypupper og så flate pannekaker...(slik er det med meg :-) det har med medisinene vi tar..eggløsningssprøyta og så Crininone/Cyclgest...

Helt vanlig at de forandrer seg...da jeg var gravid, gikk det en stund etter positiv test før jeg kjente noe i puppene igjen...

Lykke til..

Skrevet

Tusen takk for svar:))

Kjenner at følelsene er heeelt ber og dalbane nå, vært superrolig hele tiden, men nå er det jo helt på viddene!!

Ha en fin søndag:)))

Skrevet

Da er du akkurat etter skjema...velkommen til kokoland = prøverøring...

Skrevet

Takk for at du opprettett denne linken, dette har jeg lurt på og sett etter svar på nettet. Godt å vite at andre også har vært igjennom det. Virkelig "Dolly" på meg de første dagene, og jeg ble super overrasket, har ikke vært igjennom dette før, og ingen jeg har snakket med har nevnt noe om dette fenemenet :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...