Nurket1 - prøver 2010 Skrevet 22. november 2009 #1 Del Skrevet 22. november 2009 Det skal sies at jeg nok reagerer lett på all hormonelle svinginger... En gang for 100 år siden prøvde jeg p-piller, men ble jo helt koko.. Jeg synes igjen jeg får litt sånn "nesespraysymptomer"...varm...urolig...smådeppa...vann i kroppen...osv Er det mulig å reagere på P-ringen/-piller slik? Drittlei av å føle at kroppen min ikke er normal..har jo så lange nedreguleringer...i ukesvis...Føler hodet er greit, men at kroppen ikke er helt med... :-( Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141022186-f%C3%B8ler-meg-litt-rar-av-p-ring/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
håpefull *er mamma* Skrevet 22. november 2009 #2 Del Skrevet 22. november 2009 Tøffe tider, disse hormontidene. Som om vi kvinner ikke kan være nok hormonelle til tider fra før, propper vi inn på litt ektra;-) Hei hvor det går. Jeg slipper nedregulering, og har skjønt at både jeg og sambo skal være glad for det. Jeg kan ikke svare deg på dette med p-ring, for jeg har ikke vært borti det. Men hvorfor bruker du p-ring? Må alle som går på nedregulering bruke prevansjon? Jeg bruker ikke noe, men skal ikke ha samleie fra sprøytedag 8. Så nå blir det tørke i heimen;-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141022186-f%C3%B8ler-meg-litt-rar-av-p-ring/#findComment-141022932 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nurket1 - prøver 2010 Skrevet 22. november 2009 Forfatter #3 Del Skrevet 22. november 2009 P-ring skal ha samme nedreguleringseffekt som spray...går på den for å holde tilbake blødning pga endo...drit hele greia...skal ikke ha blødning bare gå på nye runder med ringen.... Lei av å ha en kropp som ikke er min...sukk...synes jeg har litt samme reaksjonene som ved spary...JEG HATER DETTE!!! Hvorfor skal det være så mye greier og styr...lei altså... :-( Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141022186-f%C3%B8ler-meg-litt-rar-av-p-ring/#findComment-141023892 Del på andre sider Flere delingsvalg…
kjærevene Skrevet 22. november 2009 #4 Del Skrevet 22. november 2009 Hei igjen, ja nå har jeg fått tilsendt p ring jeg og. Skal ikke sette den inn før ikke nå men neste mens, kunne da velge om jeg vil sette den inn på syklus dag 1 eller 20. Har ikke skjønt helt hvorfor, for jeg hadde trodd det vil ha forskjellig virkning alt etter hvor i syklusen en er når en setter den, inn da den forhindrer eggløsning. Må spørre om det. Jeg skal ha den inne max 3 uker. Uff ikke kjekt med disse bivirkningene, jeg hadde ikke så ille symptomer når jeg hadde nedreguelring med nesespray, men fikk fra dag 1 sinnsykt vondt i slimhinnene i nesen. Tåler ikke noe nesespray den dag i dag.... Og jeg husker at jeg hadde hodepine denne gangen når jeg gikk rett på spøryter, men er bare så glad jeg slipper spray!! Tror nok at en kan få slike symptomer, hvor lenge skal du ha ringen inne da? Er det nuevaring? Det er så rart, når jeg fikk det negative svaret i oktober så var jeg såå giret og klar for et nytt forsøk snarest mulig, nå er jeg mer kommet dit igjen at jeg lurer på om jeg vil gjennom dette en gang til. fått ting på avstand, kommet seg emosjonelt, og så kjører vi på igjen... Uff, nei sikkert bare pessimisten i meg som trår til, hatt bursdag nå og føler årene flyr og sjansene mindre og mindre. Jeg må bare le litt, dette skulle egentlig være et oppmuntringsinnlegg til deg, og så blir det istedet et deppeinnlegg om meg, he, he. Men ta vare på deg selv i denne perioden, kos deg så godt det lar seg gjøre i tiden som kommer, så går vi på med ny giv og mot i 2010!!!! Klem fra meg =) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141022186-f%C3%B8ler-meg-litt-rar-av-p-ring/#findComment-141025669 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå