Gå til innhold

Er det noen der inne, mon tro?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på Stork til første forsøk i går og det var en fin og overveldende opplevelse! Har en million tanker som svirrer rundt i hodet, og må hele tiden arrestere meg selv for å ikke få for store forventninger. Men man må jo tro og håpe - ellers går det i hvert fall ikke ;-) Kan ikke skjønne helt hvordan jeg skal klare å få tida til å gå de neste to ukene... Ser veldig frem til å få vite om det er noen der inne! Krysser fingrene og tenker positivt! Sender gode vibber til alle dere andre også :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Akkurat som å høre meg selv ;-) Var på Stork i forrige uke og er veldig fornøyd med opplevelsen jeg også. Det stemte liksom...etter mange runder med meg selv i forkant. Nå venter jeg på å teste denne uken. Har ikke nå helt den store troa på at jeg skal lykkes på første forsøk, men håper jo!! Det har vært noen lange dager skal jeg si deg...driver og kjenner etter om noe kan merkes og blir litt små paranoid... he he. Men det er vel en del av "opplevelsen". Hvis dette ikke skulle gå så er jeg iallefall klar til en tur nedover igjen så raskt det er mulig.

Jeg er forresten alene om det har, hva med deg??'

Ønsker deg masse lykke til. Blir spennende å høre hvordan det går videre :-)

Skrevet

Vil bare ønske dere begge lykke til - håper det klaffer på første forsøk!!! Men om det ikke gjør det så er det mange sjanser igjen...og vips en dag er dere mammer !!

Det vet jeg :-)

Skrevet

Tusen takk for lykkeønskninger og oppmuntrende ord, Gitte :-)

Skrevet

Kjenner meg også veldig igjen i det du skriver, og det virker som vi er i samme båt på flere områder :-) Jeg er også heterofil og alene om dette fine og overveldende prosjektet, som jeg har grublet veldig mye på i forkant. Er også sånn passe paranoid allerede - det er mye rart man kan kjenne på seg og bekymre seg for... Men jeg krysser fingre for at det blir klaff på første forsøk for både deg og meg :-) Hadde vært hyggelig å holde kontakten. Selv om jeg har god støtte hos alle rundt meg, er det noe eget med å kunne snakke med noen som opplever det samme. Du får holde ut til det endelig blir tid for å teste - lykke lykke til!

Skrevet

Tusen takk for lykkeønskninger...det trengs og gjør godt :-)

Skrevet

Hyggelig å "treffe" noen som er på samme stadie i prosessen som en selv. Blir artig å kunne følge hverandre videre :-) Jeg har også masse støtte rundt meg. Valgte å dele dette med flere for jeg følte det som viktig, både hvis det skulle gå den ene eller den andre veien. Bare blitt positivt møtt.... og det gjør såååå godt!

Så tvi tvi så lenge.

Skrevet

Hei

Slenger meg på her med dere. Har vært hos Dr. Trolle, avventer hormontesten mensen dag 2. Er alt i orden reiser jeg til København så fort som jeg kan.

Jeg klarer ikke helt å bestemme meg for hva som er best for barnet; Åpen eller anonym donor. Hvilke tanker og avgjørelser har dere gjort?

Tamsin

Skrevet

Testen i dag var negativ. 14 dager siden jeg var på Stork... så da er det vel bare å vente på mensen. Formen har vært litt "uggete" den siste tiden så den bør vel komme snart...selv om jeg regner med at det er litt psyksisk betinget også. Er jo litt overveldende dette her ;-) Nå håper jeg bare det blir mulig med en tur til nedover, før julen setter inn!

Tamsin; hyggelig at du henger deg på her. Ønsker deg lykke til med oppstarten....krever sitt den :-)

Skrevet

Jeg var på storken 19 august på mitt første forsøk...

Nå er jeg gravid i uke 16.

Koselig å høre om flere som satser på å få barn aleine..

Gleder meg enormt til å bli alenemor i mai,..

Lykke til til dere alle..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...