*Lissja* Skrevet 21. november 2009 #1 Skrevet 21. november 2009 Når kan man forvente seg å få el etter en sa? Jeg hadde sa for 8 dager siden i dag..altså, begynte å blø da.. blødningene ga seg for ca tre dager siden.. Nå i kveld hadde jeg og sambo sex og da jeg gikk på do etterpå hadde jeg el-slim.. er BRA sikker på at det ikke va spermen, for den er ikke så tøyelig:p Er det mulig at jeg har el nå? Har hatt murringer ett par dager, men trodde det kanskje det var ettervirkninger av sa.. kanskje det ikke var det likevel...?
Drømmen om 2 små oppfylt Skrevet 22. november 2009 #2 Skrevet 22. november 2009 Det kan godt være du har el. Hvor langt var du på vei da du mistet? Jeg fikk el ca 14 dager etter sa, da var jeg 8 uker på vei da sa startet. Så prøv, prøv på ny spire og masse lykke til!
SuSiii Skrevet 22. november 2009 #3 Skrevet 22. november 2009 jeg fikk også EL 14 dager etter SA.. (jeg mistet i uke 6)
*Lissja* Skrevet 22. november 2009 Forfatter #4 Skrevet 22. november 2009 Jeg var 5+3.. Hadde el på dag 12 og dag 16 de to forrige syklusene.. værtfall registrerte jeg el-slim da..
M@msen Skrevet 22. november 2009 #5 Skrevet 22. november 2009 Jeg har mest sansynlig hatt eggløsning som vanlig... Dvs første dagen i SA regnes som første dagen i syklusen... Det var det legen sa, men jeg aner ikke helt ennå, skal på tidlig UL neste uke(eller uka etter...) Er gravid etter å ha hatt en SA i oktober! Masse lykke til:)
Bringebærmamma 160611 Skrevet 22. november 2009 #6 Skrevet 22. november 2009 Jeg fikk EL 12 dager etter sa begynte (blødde først mye i to dager, så en dag med opphold, og så ett par dager med bare litt blødning).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå