Gå til innhold

det klikker/knepper helt neserst i underlivet?

Solsikke (venter nr 3&4)

Anbefalte innlegg

Hva er det? har ikke opplevd dette tidligere. Helt nederst i underlivet, ved bevegelse. Gjør ikke vondt - men jeg merker det godt. Har hatt det i ca ukes tid. Blir litt mørkredd for at det kan være tegn på at s.proppen skal gå eller noe. Er i uke 27.

Noen som vet?

Fortsetter under...

Det er vanskelig å beskrive for jeg skjønner det ikke helt selv. Men det er et slags klikk, jeg kjenner at noe beveger seg uten at det gjør vondt, og det er absolutt helt nederst i underlivet/bekkenet. Var inne på 3 trimester, der er det jo mer aktivitete enn her på tvillingsidene - flere som kjente det samme og som hadde fått forklaring på at det kunne være enten bekkenet eller faktisk et ledd i barnet som beveget seg. Ikke vet jeg, har hatt det over en uke nå - så noe akutt kan det jo ikke være.

Har du noen tips kanskje?

• 1 måned senere...

Dette opplevde jeg også for første gang i går. Det skjedde da jeg satt på do og skulle vri meg for å tørke meg. :/ Det var liksom et knepp som om noe "datt på plass" eller "skled fra hverandre". Det gjorde ikke vondt, men var litt ekkelt. Nå et døgn etterpå så kjenner jeg at det har skjedd noe, det er ikke direkte vondt bare litt ubehagelig.

Kan dette være det samme som dere opplever?

Annonse

Hei, er nå straks i uke 36 og det knirker, knarker og knepper i hele bekkenet. Jeg tror det bare var starten på dette jeg kjente da startet denne tråden før jul og jeg kun hørte et knepp av og til.

Nå kan jeg ligge rolig på sofaen og provosere fram knepp og knirk i bekken. Og ja, jeg har vært ganske mye plaget av bekkenløsning siden midten av 2.trimester.

Nå er det bare å holde ut siste innspurt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...