Sjusak Skrevet 21. november 2009 #1 Skrevet 21. november 2009 Eller er det bare julehus og nissepostkontor? Husker det var noe om lite penger til å drive? Noen som har sett nissen?
Gemini7 Skrevet 22. november 2009 #3 Skrevet 22. november 2009 Nissen holder til på Savalen (ski- og skøytested) ved Tynset (Nord-Østerdalen). Der kan man besøke julenissens hus, virkelig fint. Nisseverksted, kafe og rom med ulike "nisseeffekter", juletre med smokker (dit barna har sendt smokkene sine), kan se julenissens kone sin brudekjole etc. Utenfor går reinsdyr, griser mm. Tidligere var det skiltet fra Rv 3, men skiltet måtte tas ned fordi det forstyrret trafikken;) Kjempefint sted å besøke for ungene, men litt utenfor allfarvei for de som ikke har noe i nord-Østerdalen å gjøre;: Har vært stille rundt nissen i Drøbak siden jeg var liten.
Gemini7 Skrevet 22. november 2009 #4 Skrevet 22. november 2009 Husker forresten jeg så mange ønskelister utstilt der da jeg avr der, så regner med man sender ønskelistene sine dit, ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå