Gå til innhold

noen av dere jenter som kan hjelpe meg.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Våkner opp heilt greitt men utover dagen får jeg sikklig smerte på venstre rompeball og nedover beinet , hva er dette?

Noen som har peiling?

er 6 uker ,snart 7 uker på vei bare.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

sånn har jeg og! er liksom litt inni hofta det gjør vondt..

men aner ikke hva det er :( jeg har hatt det ganske lenge (før jeg ble gravid) så tror ikke det jeg har, har noe med svangerskapet å gjøre..

det kommer også bare innimellom, ikke hver dag.

Skrevet

Hei=)

Det er ikke godt å si men det høres ut som ichias (vet ikke åssen det skrives=)) Da får man ilinger nedover i benet....det er ikke noe godt!

Lykke til vidre. Håper det gir seg fort.

Skrevet

Hva kan jeg gjøre med dette da?

noen ???

Skrevet

Hvis det er så vondt at det hemmer deg så ville jeg gått til legen!

Jeg har selv hatt/har prolaps i ryggen og det går ut på det samme som ichias..det er jævlig vond, men etter det ble jeg mer bevist på hvordan jeg løftet ol....etter det ble jeg bedre=))) Men jeg sleit veldig med bekkensmerter i forrige sv.skap. det var jævlig vondt og det kan oppleves på flere måter....noen har vondt i ryggen noen i hofta noen i symfysen.... Hadde jeg vært det ville jeg ha sjekka det opp hvis det ikke gir seg=)

Lykke til

Skrevet

fikk bekkenløs. forrige svang. fra uke 11 men jeg vil ikke ha dette nå ikke i uke 7 det er ikke mulig :(

Jobber i bhg så det hjelper jo ikke for dette , skal på UL til torsdagen får evt høre med ham.

Hvis jeg er gravid da, mista 2 ganger i år så er livredd og litt posetiv :(

vil så gjerne ha en liten til.

Ha en fin kveld.

Skrevet

Det er ikke bekkenløsning da? Har også hatt dette av og til fra uke 7, er i 10. uke nå. når jeg leste om bekkenløsning, kunne jeg kjenne litt igjen..

Skrevet

Man kan få bekkenløsningen før i andre svan.skap... Alt blir liksom så mye sterkere for kroppen vet hva som skjer...

Jeg merker det selv allerede selv om jeg bare er 4+0 i dag, men jeg har aldri vært helt bra etter 1.mann...

Uff får håpe du ikke blir så plaget og at spiren SITTER!!!!!

Skjønner deg godt at du er livredd (har mistet en gang før jeg også)

Tenker på det innimellom, men prøver å tenke positivt så får vi håpe det hjelper=))))

Ha en fin kveld du også=)

Skrevet

Prøver å tenke posetivt men ikke lett det.

Er litt redd dette er bekkløsning men jeg hadde liksom håpet at det var noe annet.

får haåpe det ikke blir så ille, for sykmld. blir ikke aktuellt nemlig, det har vært så mye på jobb (ikke meg da) nå at bli borte derfra går bare ikke, trives på jobb også så vil være der så lenge som mulig :)

Vel får se hva evt legen sier til torsdagen.

Skrevet

Uff...da er det ikke så lett å få bekkenløsning eller andre plager når man ikke kan bli sykkemld.

Jeg jobber som nattevakt og er redd jeg kommer til å bli sykemld ganske tidlig for jeg har lange ganger å gå i og det funker dålig for meg.....

Du får ha lykke til hos legen=)

Skrevet

Vi er bare to på jobb i bhg om dagen, så har en annen vært borte en mnd nå å fått klager fra foreldre siden det har vært litt mye vikarer denne tiden.

Det er umulig å få vikarer om dagen , det finnes ikke vikarer i det heile tatt. så vi har jobba annen hver dag slik at det ikke blir to vikarer.

Men presset er kjempe stort å ikke bli syk osv nå da, er kjempe sliten kjenner jeg.

Var borte 3 uker selv i sep. pga av at jeg mista en liten en, utskrapning osv, så jeg må virklig bare holde ut , vil jo jobbe men orker ikke å ha det vondt heler, har to gutter å ta meg av også.

Lykke til du også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...