Gjest Skrevet 21. november 2009 #2 Skrevet 21. november 2009 Ja,alle som har stjerne på navnet sitt spår her inn.... Blir lettere å skille mellom liksom.. Jeg legger tarot og englekort... Englekort har j ikke lagt så mange år,bare 1 år ca..Mens tarot har jeg drevet med hver dag i 13-14 år.,.Det er kjempe moro..Men lærer noe hele tiden,blir liksom aldri utlært..Har foresten egen spåkafee og har spå chat noen ganger..Der folk kan bli spådd om det dem lurer på osv..Legger du kort selv eller?? Ha en fin lørdags kveld,,,
Gjest Skrevet 22. november 2009 #3 Skrevet 22. november 2009 Nei gjør ikke det, prøvde meg på tarot kort en gang men gikk ikke så bra Men det har alltid vært interessant Skulle ønske jeg og kunne ^^ Takk for svar!
Gjest Skrevet 22. november 2009 #4 Skrevet 22. november 2009 Jeg kan prøve å lære deg litt,men vansklig når mann ikke har personen ved siden av seg slik at mann kan vise osv.. Men kan lære deg de enkle triksa hvis du vil..Hvordan du legger korta osv,hva de forskjellige korta betyr osv..Men husk at korta kan ha andre betydniger hvis dem kommer opp med andre kort,vansklig å forklare dere j mente lettere å vise deg.F eks 3 forskjellige får samme kort,men dem kan få forkjelle utfall..)men det er de korta som ligger rundt ,og hovedkorta som forteller historien..Korta forteller fortid,nåtid og framtid,så mange som spår feil f eks du får opp tårnet,i fortiden,men noen som ikke har så stor erfaring kan tro at dette kommer til å skje nå,(men det har jo skjedd,det betyr f eks at mann har hatt et brudd,flytta ut av samobern eller fikk en innskikt i noe som lenge har vært skjult osv,altså fortiden.Derfor er det mange som spår feil,for dem veit ikke hva slags kort ligger hvor hen,vansklig å forklare det her ,lettere å forklare deg det face to face eller f eks på msn.. Legg meg gjerne til på msn,så ska jeg prøve å forklare deg så godt jeg kan... Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå