M@msen Skrevet 21. november 2009 #1 Skrevet 21. november 2009 Huff vi kan virkelig ikke få en gutt til, for vi finner ikke noe gutte navn som vi liker... Hjelp... Vi har Erlend & Jakob fra før... Jente navn er klart... Viktoria Men hvis det blir gutt da??? Mannen min og jeg liker ulike navn... Jeg liker Finn Jardar/Jaran Men det vil ikke han, ogsp stopper det der, HJELP!!!
Gjest Skrevet 21. november 2009 #2 Skrevet 21. november 2009 Finn er et koselig navn Ellers syns jeg disse passer til brødrenes navn: Peder Brede Magnar Magnus Svein Knut Lavrans Ludvig Severin Halvor
Miranda C Skrevet 21. november 2009 #3 Skrevet 21. november 2009 Viktoria er kjempefint! Liker Victoria best, men Viktoria passer best til Jakob og Erlend Syns neste bør få sin egen forbokstav Jakob, Erlend og ... Stian Espen Mathias Sebastian Mikael Mathias Herman Ludvig Nikolai Nikolas Noa
Castho Skrevet 21. november 2009 #4 Skrevet 21. november 2009 Der er jeg helt enig med mamnnen din. Forslagene dine var ikke så fine og passer dårlig med storebrødrene. Hva med: Albert Brage Fillip Fredrik Herman Håvard Iver Lasse Ludvig Martin Vetle Personlig synes jeg Håvard, Iver og Marin passet veldig godt.
Synnøve_Solbakken Skrevet 21. november 2009 #5 Skrevet 21. november 2009 Fine navn gutta dine har Håper tredjemann også blir en gutt, for syns ikke Viktoria er så fint, blir litt for overdådig. Kan ikke si jeg likte så godt gutteforslagene dine nå heller, men de er jo allerede nedstemt Disse syns jeg passer Vegard Håvard Ole Emil Anders Henning Fredrik Einar Peder Lars Rasmus Gustav Håkon Konrad
M@msen Skrevet 22. november 2009 Forfatter #7 Skrevet 22. november 2009 Takker for forslag, noen er fine noen er jeg TOTAL uenig:) Mathias, Nicolai, Einar, Noah er brukt er veninner... Olav syntes jeg er fint...men nedstemt det også... Huff... Peder, Marius er også nedstemt av mannen min... Ekke lett dette... Flere foslag mottas med takk:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå