The Bad Gal Skrevet 21. november 2009 #1 Skrevet 21. november 2009 Har irritert oss over det her i noen uker nå, og har spilt sangen på opptak igjen og igjen, men klarer f**n ikke høre hva han sier, bare enkelte ord. Mannen min er fra sørlandet, og selv han kan ikke tyde det. Kan noen hjelpe meg slik at jeg kan få sove i natt??? (nei, finner ikke noe på websida til kometkameratene...)
Gemini7 Skrevet 21. november 2009 #2 Skrevet 21. november 2009 hehe, nei hverken jeg eller 7-åringen klarer å få tak i det heller.. Og han heter forresten Agent 26;) Håper noen vet det så du får tilbake nattesøvnen:)
The Bad Gal Skrevet 21. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 21. november 2009 Han heter da agent 25, ikke 26 :-) Men faen, altså, kan dem ikke bare legge ut teksten? Må snart maile nrk her!
hippopotamus! Skrevet 21. november 2009 #4 Skrevet 21. november 2009 http://www1.nrk.no/nett-tv/super/spill/verdi/96344
The Bad Gal Skrevet 21. november 2009 Forfatter #5 Skrevet 21. november 2009 Å herregud, jeg tror jeg elsker deg, hippopotamus! *smask smask* Den fant jeg ikke da jeg leita for et par uker sida, må være ny! Åååååå, lykke på jord! You made my day! :-)
MrsMilla Skrevet 21. november 2009 #6 Skrevet 21. november 2009 Kometkameratene - vi vil lære vi vil teste Kometkameratene - vi vil finne ut det meste dælælælælæ Har denne sinnsykt på hjernen. Elsker denne barnetv`n!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå