Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det vanlig at de tar invendig UL i uke 7???

Eller er det noen som har tatt utvendig da???

Har litt polstring på magen:)

Videoannonse
Annonse
Gjest Bjørnen Collargol*gravid
Skrevet

Så tidlig er det innvendig ul :)

Skrevet

Jeg var på UL 7+3.. Da prøvde han først utvendig, men så ingenting..

Så han måtte ta innvendig.. Legen sa det var normalt å ta innvendig såpass tidlig..

Skrevet

Skal til legen på tirsdag. Er da 7+5 (8+5 etter sist mens). Er en innvendig UL vanlig å få da? Er det noe legen utfører på en førstegangssjekk, eller er det noe man må spørre etter, og dra til jordmor for??

Skrevet

Jeg var på UL 8+0, og så da fosteret helt klart og tydelig ved utvendig UL. Og jeg har også noe polstring på magen fra før :P Tror det kommer an på utstyret som brukes, i forribe sv.skap var jeg på UL i uke 11, da måtte jeg ha innvendig UL...

Nicki: Tror ikke UL er vanlig å få utført hos fastlegen, er vel de færreste fastleger som har UL-apparat tenker jeg. Jeg bestilte meg time hos privat jordmor for å få UL. Betalte 500 for det, men synes det var verdt det.

Skrevet

Jeg var på ul da jeg var 10+0, da var det også innvendig.. :)

Skrevet

Jeg skal også på tidlig ul. Er enten 8 eller 9 uker da, og har ikke noe polstring, kan det hende jeg får utpå da?

Skrevet

Var paa ultralyd da jeg var 6+2, og da var det innvendig. I den förste graviditeten fikk vi ikke skikkelig utvendig bilde för etter uke 12...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...