Gå til innhold

psykisk kvalm eller kvalm in real..

Anbefalte innlegg

Skrevet

dårlig form i det siste. kaster opp, og kvalm hele tiden,trøtt. maten smaker ikke det samme lenger. det er æsj.

fått unormalt mye kviser, og av og til stikkinger venstre side,og oppafor tissemusa,hehe.

håper det har skjedd noe...men enda lenge til jeg kan teste,sukk. ikm den 1. jeg bruker og kjenne det tidlig..men er jo de tankene da....kjenner etter og sånn. laaaaaaang tid og vente!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal litt til å psyke på deg kvalme tror jeg, men når man er prøver så kjenner man jo ekstra godt etter på alt :)

Smaken forandrer seg jo så aboslutt, så ting som er favoritt ellers kan smake skikkelig æsj når man er gravid. F.eks. potetgull er en absolutt favoritt her, men når jeg gikk gravid smakte det ikke i det hele tatt! Mange har det sånn med kaffe og te også.

Jeg klarer å psyke på meg bilsyke og sjøsyke men ikke annen kvalme :)

Får håpe det er en liten spire der inne som "plager" deg. Lykke til!

Skrevet

håper det. har ikke lyst på røyk eller..og det er unormalt til og være meg. men det er jo bare bra da.

er jeg ikke gravid, er jeg redd hva som feile.. i helga ha r jeg bare sitti i sofan, har ikke ork til noenting..trøtt og alt er tåkete,er i min egen verden virker det som.

lyst og kaste opp med vilje for og bli kvitt den kvalmen.men usj, fælt det også. skulle gjerne hatt litt energi til husarbeidet da!!!!!

Skrevet

Vi får håpe det ikke er noe alvorlig. Du får ta det som en pust i bakken, og så får husarbeid være husarbeid, så etter IKM får du endelig svar :)

Lykke til!

Skrevet

takk:) har bestilt meg tester nå. regner med jeg tester noen dager før ikm,hehe. bruker og få pos før.

mendet blir sikkert skuffelse denne mnd også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...