Gå til innhold

Dere som går hos Hausken og ikke bor på Haugalandet?

MK73

Anbefalte innlegg

Heisan! Jeg sniker meg inn her med et lite spørsmål...

Jeg lurer på hvordan forsøket forløper i praksis - dvs hvor mye må dere være i Haugesund? Er det kun til uttak og innsetting, eller må dere dit for UL også?

Hvis dere har UL-oppfølging nærmere hjemme, så lurer jeg på hvem Hausken samarbeider med i Oslo?

Hadde dere forresten første konsultasjonen på telefon, eller måtte dere være fysisk til stede pga at klinikken ønsker å gjøre noen undersøkelser selv før man går i gang (eller av andre årsaker)?

(I vårt tilfelle så er jeg gjennomutredet og vel så det fra før, og har journaler og dokumentasjon på det aller meste. Ikke noe trøbbel med varene til samboeren heller.)

Fortsetter under...

Hei, etter 3 forsøk på Riksen , bestemte jeg meg for å ta et forsøk til på Hausken. Det var det verdt, fikk en ny diagnose der, og er gravid i snart 8 uke(mistet 2 ganger på riksen i uke 5)

Det er verdt turen dit, tror du bør ta turen på konsultasjonen, han er utrolig grundig og flink. Jeg bruker vanligvis Majorstuaklinikken selv og det gjorde vi denne gangen også, dr trolle er erfaren med ivf, tror ikke hausken samarbeider med noen spesiell der. .

Så vi kjørte til og fra begge gangene, hørte på bra lydbøker og koste oss på turen. får en rimelig hotellpakke igjennom riksen.Må ikke dit for ul, det kan du velge selv.

Tusen takk, stinemin, jeg håpet jeg skulle få svar fra deg.

Ja, jeg tror det blir flere forsøk på oss, men vi har ikke bestemt oss for hvor. Vi tar ført noen oppdaterte hormonprøver for å finne ut hva status er, så blir det trolig forsøk på nyåret. Jeg er forsåvidt fornøyd med Aleris, jeg har jo blitt gravid på to av tre forsøk, men lurer altså på Hausken.

Hvis vi først må reise så er Hausken egentlig det eneste alternativet for oss, for jeg er fra Haugalandet og har gratis overnatting og mulighet til å bruke litt tid med familien bare en halvtimes tid fra Hgsd. Dessuten snakkes det jo særdeles godt om Hausken...

Lykke til videre med tvillingene!

Takk for lykkeønskninger. Jeg vet jo ikke hvordan det blir med den ene enda, bare en blir baby er jeg overlykkelig.

Jeg mistet jo også 2 ganger v riksen, Hausken sa jeg hadde gamle egg og satte meg på p pille kur og metformin. Metformin skal også forhindre abort, bruker de til 12 uke. Har brukt klexane til 7 uke.Jeg ville valgt noe nytt nå var jeg deg, lurt noen ganger å få ting fra et annet synspungt, håper dere lykkes snart dere også. Lykke til:)

Hei MK73!

Jeg bor også i Oslo og har brukt Hausken! Kan ikke få rost dem nok. De er superproffe, hyggelige og gjør absolutt alt de kan for at du skal lykkes. Etter 3 mislykkede IVF/ICSI forsøk samt 2 fryseforsøk i Porsgrunn satt spiren på første forsøk hos Hausken. Jeg vil absolutt anbefale å reise på første konsultasjonen hos dem, da får de virkelig satt seg inn i papirene deres og sett på tingenes tilstand! Vi brukte Dr. Mortensen på Smestad gynokologene til UL og er veldig fornøyd med han. Fikk beskjed om at de visstnok ikke hadde noen faste samarbeidspartnere i Oslo, men de kan jo ha endret seg på et år!

Masse lykke til med forsøkene! Vi drar definitivt tilbake til Hausken dersom mini skal få en søster eller bror!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...