Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Har en liten gutt som er 2 uker idag. Han vil ha pupp støtt og stadig, men han ligger der i ca 10 min så er han fornøyd. En skjelden gang så lenge som 15 min. Så sovner han eller kniper munnen igjen hvis jeg prøver å friste med mer eller den andre puppen. Det blir mange og korte måltider her i gården altså. Noe de såre puppene mine og jeg ikke er så begeistret for. De får jo aldri hvile : )

Hvor lenge ligger deres små å spiser og ca hvor mange ganger i døgnet vil de ha pupp?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei,min lille gutt på snart 7 uker har vært sånn siden dag 1 han også, mett etter 10 min, pupp hver 2-3 time hele døgnet:( aldri vært sår heldigvis.

Han får ihvertfall mat for veier nå 6.5 kg:)

Gjest eelis+kian oliver
Skrevet

Sånn er det her også, han er fem og en halv uke gammel. Mat annenhver time, og da ligger han i 10-15 minutter av gangen. Han spiser heldigvis sjeldnere på natta (hver 3. eller 4. time), og da ligger han ved puppen lengre også. Det er vel sånt som går seg til :-)

Skrevet

Er som å lese om hvordan det var hos meg i starten det. Maks 15 min og annenhver time. Hadde konstant spreng siden jeg hadde svært mye mer melk enn han klarte å få i seg Så såre brystvorter at jeg grein hver gang han skulle ha mat. Såre brystvorter ga seg så smått etter litt for mange uker, men han spiser fortsatt ikke særlig lenger enn et kvarter, spiser fort som bare det, så får i seg mye mat nå. Men rundt 8 ukers alder begynte han å sove natta gjennom (til kl 05), og da tømte han begge puppene når han våknet. Nå ligger han også ekstremt lenge på puppen på ettermiddag/kveld,men det er fordi det er så lite melk i puppene da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...