Gå til innhold

Satte Orgalutran ca 3,5 timer etter Menopur idag. Gjør ikke noe det, vel???

Anbefalte innlegg

Skrevet

6. dag på Menopr, og skal starte på Orgalutran idag. Dette gikk meg rett og slett "hus forbi" på morgenkvisten. Satte Orgalutranen så fort jeg fikk anledning, og da hadde klokken blitt 12.30. Tror egentlig ikke dette kan ha så stor betydning, men hva tror dere????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vet ikke..men er interessert i svaret :-)

Jeg skal også ha dette neste forsøk...sa klinikken at du måtte sette sprøytene og O til samme tidspunkt?

Når på dagen?

Det går nok bra så tidlig i prosessen...sikkert værre å glemme O siste par dagene når eggene er større...

Lykke til!

Skrevet

Går sikkert helt bra! :) Jeg startet en dag for tidlig og det gjorde ikke noe... :) He, he.. Helt utrolig hvor lett det er å gjøre feil på disse enkle instruksjoenen en får. Først går en måneder å venter på å komme i gang og gjøre det og når en først er i prosessen skal det ingen ting til før en både glemmer og gjør feil ;) Men tror ikke at du trenger å tenke noe mer på det, den er nå satt nå og kan ikke forestille meg at det skulle ha noe å si :)

Lykke til med forsøket da :)

Skrevet

Hei dere;-)

Nurket: Jeg har fått beskjed om å sette Menopuren på morgenen, og jeg har forstått det sånn at Orgalutranen også skal settes da. De har ikke sagt at det er viktig at de MÅ settes akkurat likt, men jeg har tatt det som en selvfølge at det er greit å sette samtidig. Er jo mest praktisk også. Men sånn som det er nå, er jeg på 7. dagen med Menopur. I morgen skal jeg på ul og ikke sette Menopur på morgenen. Bare Orgalutran. Hvis det da bestemmes at jeg skal gå utterligere 3 dgr på Menopur, setter jeg den på ettermiddagen, etter jobb.

Elisabeth: masse lykke til i morgen. Måtte vi få en kjempenyhet begge to!!! Tror,som sagt, heller ikke at det er noen fare at jeg glemte den i noen timer.Hadde vært verre hadde det blitt et helt døgn, med tanke på at det da kanskje kunne løsnet noen egg.

En fortsatt god helg til dere!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...