Gå til innhold

Negativ test 2 dager (minst) over IKM. Hva skjer? Dere som venter på TR OG tester negativt; hvordan har det endt? Med TR eller positiv test?..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Grr så frustrerende. Testet nettopp, 2 dager minst iver IKM og testen var blendahvit :( Var nesten sikker på at den skulle slå ut, men nei da. Kroppen lurer meg antakelig, var så håpefull nå egentlig :( Æsj. Dere som har opplevd det samme; hvordan gikk det videre? TR eller gravid?.. Hvor sent kan man teste positivt / når er håpet ute?

Skrevet

Har opplevd det samme flere ganger tidligere og har ikke vært gravid. Testene ble like blendahvite hver gang og tr kom tilslutt.

Regner med at det var "stress" i forhold til prøvingen som utsatte tr noen dager.

Skrevet

Har samme problem...men hadde forventet IKM for en uke siden, og billigtestene er blendahvite...

Har opplevd det to ganger før, den ene gangen var i sommer, da jeg fikk satt inn spiral...gikk lang tid over mensen, med negative tester, så kom TR ett par uker etter IKM, men det var ikke vanlig TR , men mest sannsynlig en SA. Blødde mye(!), og det var vondt..

Den andre ganger tok jeg alt av tester, var til lege og til slutt gynekolog, Var da 2-3 uker over tiden. Da sa han at jeg enten var gravid eller at TR kom iløpet av ett par dager.. Han sa jeg skulle vente to dager å ta en ny test.

Ventet en og da var den positiv :D

Men nå vet jeg ikke hva jeh skal tro, er bare i 1 pp og hadde positiv el for 11 dager siden :)

Skrevet

Jeg hadde det sånn denne pp, men tre dager over ikm kom tanta, gitt.... Lite velkommen, den dama...

Skrevet

Jepp, sist kom tanta fem dager over tia, ingen utslag på test så klart... og da hadde jeg til og med fått konstatert el hos lege den pp, så var litt rart...

Er nok endel som må vente litt før testene blir positive ja, som de over skriver.. mens noen får utslag noen dager før ikm...

Skrevet

Testet negativt dagen etter IKM det er to uker siden snart nå... føler ingenting som tyder på at jeg er gravid, men vet ikke helt hva jeg skal føle etter heller?! ikke testet på nytt igjen... Vært litt stress i tiden før IKM så trodde det var derfor den ikke dukket opp.. Men kan det være en helt annen grunn? :) Viss jeg hadde vært gravid hadde jeg skullet merke noe da? Eller er det fult mulig at jeg er gravid nå uten å merke noe? Og vil det da slå ut om jeg tester på nytt nå?

Skrevet

Utifra svarene deres er oddsen dårlig altså.. Men ingen TR her foreløpig, men da er hun vel på vei.. :(

Skrevet

Såpass.. :( Og du vet når du hadde el? Hva er det som skjer i systemet da egentlig, stopper ting bare opp litt da eller? Pga stress feks?

Skrevet

ja jeg er ganske sikker på når jeg hadde el, for min del tror jeg kanskje det ble utsatt pga sykdom, hadde influensa og luftveisinfeksjon så lå syk i to-tre uker, ellers vet jeg ikke, men godt det kom i gang igjen når tr likevel skulle komme, det verste er å gå å vente å ikke vite. Lykke til videre ibla :)

Skrevet

forrige mnd hoppet mensen min over en gang.. sikkert pga stress..

Skrevet

Hei:)

Er ikke altid man merker at man er gravid, annet enn en positiv test... noen kjenner masse tegn, andre igjen ingen før de er laangt på vei.... kjipt når mensen er mye forsinket, er man ikke stressa før blir man det lett da i alle fall!

Skrevet

Hei! Min erfaring er at hvite tester og ingen mens er et dårlig tegn dessverre... Jeg fikk mensen 4 dager etter det jeg forventet, og hadde bare hvite tester. ganske frustrerende det der. Jeg slapp hedigvis å vente så lenge på tanta da. Det er jo folk som venter mye lengre enn 4 dager :-) Lykke til!

Skrevet

Hei, har og erfaring med at blendahvite tester over ikm er negativt....men alt er jo mulig, har lest her inne en plass at det er fler som ikke har testet positivt før opp til 2 uker etter ikm

Skrevet

hei:)

jeg er i dag 12 dager over......har blitt spådd at jeg ikke er gravid da ;)

Men dette har ikke skjedd med meg på over 7 år og ikke prøver vi og bli gravid heller.....

har vert på legen 2 ganger og testet meg,første gangen var det på dag 39 og andre gangen i går på dag 43.....men negative alle sammen....

har tre unger fra før,hadde ikke så mange symptomer med noen av dei heller før i uke 7... får vel bare vente og se :)

Skrevet

Jeg testet ikke positivt før 11 dager over IKM.

Hadde ingen symptomer på graviditeten før i uke 9 så noen produserer hormonet fryktelig sakte:)

Jeg sier bare at så lenge ingen TR er kommet er det bare å nyte en dag av gangen:)

Skrevet

Testa du negativt mange ganger før du endelig testa positivt???

Skrevet

Her er det fremdeles negativ test, men IKM ute blir.. Så hva skjer? Er vell gode 3 uker over IKM men testet negativt igjen i går..

Skrevet

sulle hatt TR i helgen og ingen positiv test her heller, tok en med ettermiddags urin forlede dag.. så får vente litt til å se om TR dukker opp gitt..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...