Gå til innhold

hei hei.noen fra Fredrikstad her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er en jente på 25år som nå venter mitt første barn. er nettopp flyttet ned til Fredrikstad fra nord norge (harstad), å kjenner demed ikke så mange her nede.

hadde vert morro å fått kontakt med noen jenter/damer som sitter i samme båt som meg, og skal føde i mai 2010. :)

Skrevet

heihei :) jeg hører til fredrikstad, (eller like utenfor) =) jeg er 21 og skal ha nummer 2 i mai (er da 22 :) har begynt og sette opp litt BIM treff i fredrikstad nå, så kan jo slenge deg med der, jo fler jo hyggeligere :) har ikke vært der selv enda i dette svangerskapet, men tenkte meg en tur på det neste som er 2 desember på Tobias nede i byen :) kjempe hyggelig hvis du kommer, veldig fin måte og bli kjent med nye mennesker i samme situasjon :)

Skrevet

hei. :)

så hyggelig da. :) når på dagen er BIM treffet den 2? hadde vert veldig hyggelig å deltatt. :)

er det bare for oss kvinner,eller kan fedre også delta??

Skrevet

hvis du går innpå treffsidene på siden her (den orange menyen)og finnerøstfold så står det der.. De Bim treffa er i første omgang for kvinnfolk som vil kakle høl i huet på hverandre om fødsel, svangerskap og alt annet, spare mannen litt =P men etter min erfaring sist jeg gikk gravid ble det møte der mannfolka fikk være med også etterhvert, julebord og små fester osv... men litt etterhvert :)

Skrevet

oki. :) takk. skal inn å sjekke det ut med en gang. :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...