Gå til innhold

hei hei.noen fra Fredrikstad her?

Anbefalte innlegg

Er en jente på 25år som nå venter mitt første barn. er nettopp flyttet ned til Fredrikstad fra nord norge (harstad), å kjenner demed ikke så mange her nede.

hadde vert morro å fått kontakt med noen jenter/damer som sitter i samme båt som meg, og skal føde i mai 2010. :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141018528-hei-heinoen-fra-fredrikstad-her/
Del på andre sider

Fortsetter under...

heihei :) jeg hører til fredrikstad, (eller like utenfor) =) jeg er 21 og skal ha nummer 2 i mai (er da 22 :) har begynt og sette opp litt BIM treff i fredrikstad nå, så kan jo slenge deg med der, jo fler jo hyggeligere :) har ikke vært der selv enda i dette svangerskapet, men tenkte meg en tur på det neste som er 2 desember på Tobias nede i byen :) kjempe hyggelig hvis du kommer, veldig fin måte og bli kjent med nye mennesker i samme situasjon :)

hvis du går innpå treffsidene på siden her (den orange menyen)og finnerøstfold så står det der.. De Bim treffa er i første omgang for kvinnfolk som vil kakle høl i huet på hverandre om fødsel, svangerskap og alt annet, spare mannen litt =P men etter min erfaring sist jeg gikk gravid ble det møte der mannfolka fikk være med også etterhvert, julebord og små fester osv... men litt etterhvert :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...