*månestråle* Skrevet 21. november 2009 #1 Skrevet 21. november 2009 kan vi spise det? er kvalm om dagen, men har utrolig lyst på brødskiv med sursild av ALLE ting... merkelige utslag disse hormonene kan ha altså..
Snartmamma10L2<3*har født* Skrevet 21. november 2009 #2 Skrevet 21. november 2009 ja det er jeg ganske sikker på at vi kan spise.
vanilje78 Skrevet 21. november 2009 #3 Skrevet 21. november 2009 hei hei.. Har tenkt på akkurat det samme.. mamman min kom på besøk, å da fikk jeg så lyst til å lage/spise tomatsild, noe som er fast takst i vår familie når jula nærmer seg. Sjekket litt rund, å fant vel ut at sild kunne man spise, men ikke gravlaks og rakfisk ect Jeg har iallfall spist tomatsilden min jeg
MissMe*med*lillegutt Skrevet 21. november 2009 #4 Skrevet 21. november 2009 Tror man kan det ja Jeg levde hvertfall på brød med egg og sild hele 1.trim:P hehe ^^
mamma til twins Skrevet 21. november 2009 #5 Skrevet 21. november 2009 Oj.. Nå fikk jeg kjempelyst på sursild! Måtte det bli jul SNART!
isotopia Skrevet 21. november 2009 #6 Skrevet 21. november 2009 Jeg var hos overlegen på kvinneklinikken på sykehuset på tirsdagen. Der spurte jeg om jeg kunne spise sild på brødskiva siden jeg har hatt så sinnsykt lyst på det. Hun sa all sild som kjøpes ferdig på butikk kan spises men hvis en skal lage selv må en fryse silda i minimum 2 døgn for å drepe eventuelle parasitter. Men det var helt trygt å spise sild ja:)
*månestråle* Skrevet 21. november 2009 Forfatter #7 Skrevet 21. november 2009 hihi, dette var gode nyheter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå