Gå til innhold

Merker lite...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg er i uke 14, men merker svært lite til graviditeten. Jeg er ikke kvalm lenger og i fin form. Har ikke vokst noe som helst eller lagt på meg. Var på UL i uke 6 så at det var liv da. Nå begynner jeg nesten å tvile... Flere som har det sånn? Har ikke hatt smerter eller blødninger... Skal heldigvis til legen på onsdag.

Skrevet

Det er ikke uvanlig. Jeg er også i uke 14, og er inne i en fin tid. Kvalmen er over og det er deilig! Er litt øm i puppene og litt trøttere enn vanlig, men ellers føler jeg meg helt fin. Hvis jeg trykker på magen kjenner jeg at den har blitt hard, så jeg vet at noe er på gang. Så slapp av, alt er nok i den skjønneste orden... :)

Skrevet

Jeg er 16 uker med nr 3, og merker også fint lite..:) Tenker ikke på det til daglig, har to små å holde på med, og har ikke fortalt det til noen enda.:) tenkte å vente til etter ultralyd vertfall, å det skal jeg i uke 19.:) litt greit å ha d slik egentli;) 9 mnd er lenge om en skal gå å vente fra dag 1!:)

Skrevet

Hei!!

Jeg er også i uke 16, med nr 3, har ikke hatt noe særlig med plager i det hele tatt. Synes nesten det er litt rart og tenke på at jeg faktisk er gravid. Begynt så vidt og kjenne at det bor en liten huleboer der inne. Var hos legen i uke 11, og hørte ikke hjertelyd en gang... Så hadde det ikke vært for ØMME bryster og at mensen uteble, hadde alt vært som vanlig. Har ikke fått noe særlig med mage heller.. Og det er et fåtall som vet om at jeg er gravid.. Så her blir det ul-bilder i julegaver;-) Håper bare jeg får ul-time før jul:-)

Skrevet

jeg er uke 13-14 +/- og merker veldig lite! Hørt hjertelyd forje uke så nå begynner det å gå opp for meg. Andre mener de ser mage, men jeg mener det bare er "mitt" som synes etter en del burgerking og saltlakris. Prøver å presse litt, men kjenner ingenting.. Hvis det stemmer det legen sier så var jeg ferdig kvalm i uke 8. Etter det har jeg ikke merket noe annet enn ømme pupper. Men hvis du er i tvil så dra til legen slik at du får høre hjertelyd, det hjelper sååå mye!

Skrevet

er nå 16+6 og dette er 3.gang.

kjenner og lite. magen er der men bare som en "feit" pølse engende over buksa/ tightsen...

synest egentlig det er veldig lite liv...trodde jg skulle kjent masse nå!

blir nesten litt bekymret! ville så gjerne kjent så mye mer.

får vel smøre meg med tålmod og vente på huleboeren som skal bli større og sterkere.

prøver å tenke så positivt jeg bare kan :)

Skrevet

Er så enig med dere. Er i uke 15. Merker ingenting i magen. Ikke liv i det hele tatt. Men magen er blitt stor. Legen fant ikke hjertelyd i forrige uke, men han ville ikke vært bekymret sa han. Kan jo være kortere kommet enn vi tror. Kvalmen gikk over for tre uker siden. Men kjenner det i rygg og skambein.. Er definitivt gravid, men vil kjenne liv snart..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...