Gå til innhold

?adine_håper

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann :)

Jeg har nok mista på nytt igjen. Ble oppdaga MA/BO i uke 8. Utskraping på torsdag som var.

Ser du noen ny graviditet på meg???Og om det blir gutt eller jente?? Skal vente på tanta først før jeg hiver meg rundt i prøvinga.

Takk for svar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

heisann!

uff det var så trist å høre.. jeg føler at du trenger å ta vare på deg selv litt nå... kos deg litt i ditt eget selskap. tror faktisk at spiren kan sitte allerede i januar/februar.. får termin i oktober... og jeg tror det kommer en jente inni der...

denne gangen tror jeg at det vil gå bra! Huser at jeg så på deg sist også.. men da var jeg usikker på om du faktisk var gravid... så denne gangen er jeg sikker på at den vil klare seg i 9 mnd inne i magen din!!!

Skrevet

Takk for svar :) Du svarte vel egentlig på jeg ikke orka å spørre om siden dere ikke spår om død og slike ting. Får håpe det går bra neste gang :)

Ja har ikke hatt den graviditetsfølelsen der overhodet og det har bekymra meg litt. De kunne måle en liten fostersekk som gikk til grunne i uke 3-4. Så var jo ikke store sakene nedi der. Kanskje derfor graviditets testene aldri ble helt klare.

Skrevet

ja uff... men nå fikk jeg altså en sterk graviditets følelse, og de gangene går det bra!! så slutt nå å bekymre deg! alt sker for e hensikt... desverre opplever noen av oss mer dritt enn andre her i livet..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...