snuppelura-jente10 Skrevet 21. november 2009 #1 Skrevet 21. november 2009 Kunne dere merke at dere var gravide før testen slo ut? Jeg tror veldig at jeg er gravid nå. Hatt veldig stikkinger i høyre neddel av magen, stikkinger i puppene og veldig vondt i korsryggen. Da jeg ble gravid sist hadde jeg akkurat de samme stikkingene på høre siden nederst i magen og disse har jeg kun hatt da jeg har vært gravid. Så om det ikke blir positiv test på mandag/tirsdag blir jeg nok veldig skuffet.
Emmilo Skrevet 21. november 2009 #2 Skrevet 21. november 2009 Med nr 2, var jeg skråsikker på at jeg var gravid, uten at mensen kommet igang etter nr 1 og egentlig óg uten noen tegn på graviditet. Jeg bare visste. Nå har jeg hatt den samme følelsen, bare vet at nå er det noe, og jammen testet jeg ikke positiv i morges, til tross for at jeg bare hatt mensen en gang siden jeg tok ut spiralen 5/10. Men mye kan jo skje likevel, så jeg kjøper ikke ny vogn enda for å si det sån. Men gøy er det.
snuppelura-jente10 Skrevet 21. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 21. november 2009 Så gøy, det er den følelsen jeg har nå. Veldig sikker på at noe er på gang. Blir så glad om det stemmer! Gratulerer så mye med graviditeten! Nyt tiden fremover, så håper jeg at mine følelser stemmer:)
BettyBoob Skrevet 21. november 2009 #4 Skrevet 21. november 2009 ja, jeg var skråsikker selv om jeg var litt i fornektelse. Det var ikke planlagt og vi var i en vanskelig situasjon. Puppene var så ømme at de gjorde vondt i dusjen, og jeg hadde mensmurringer (gikk derfor med tampong i 2 dager!) Nå innbiller jeg meg at jeg er gravid igjen har ikke ikm før 1 des, men har hatt mensmurringer i magen og korsryggen i 2 dager nå - så jeg krysser fingrene! lykke til med testing!
❤Lille håp❤ Skrevet 21. november 2009 #5 Skrevet 21. november 2009 sist gang jeg var gravid merket jeg det ikke før i uke seks..hehe : ) plutselig gikk det opp for meg at jeg burde ta g.test etter at puppene faktisk var blitt større(føltes sånn ut iallefall) og jeg ble kvalm av alle slags matlukter...
EleResa Skrevet 21. november 2009 #6 Skrevet 21. november 2009 Først trodde jeg virkelig at jeg var gravid, men fikk negativ test.Hadde alle symptomene man kunne få, men aller mest trøtt - sov og sov og sov. Så gikk det kanskje 2-3 uker før jeg testet igjen og da var den veldig positiv. Hadde aldri stikninger av noe slag, og kvalmen kom ikke før 2-3 uker etter at jeg testa positivt. Men siden hun kom på termindagen, må jeg har vært gravid første gangen jeg testet, men den slo altså ikke ut den gangen.
Ella78 m/ A&M Skrevet 21. november 2009 #7 Skrevet 21. november 2009 Da jeg ble gravid med junior merket jeg ikke en døyt... Vi hadde vært prøvere i over to år, jeg husker gubben spurte i bilen en dag om jeg hadde fått mensen ennå... Eh, nei, kunne vel tatt en test.... Hadde ærlig talt ikke tenkt på det, jeg, og neste morgen stod det "gravid". Jeg var vel ca seks uker på vei...
lillemor2 Skrevet 21. november 2009 #8 Skrevet 21. november 2009 Jeg hadde mensmurringer,metalsmak i munnen og vondt i bihulene/spenn i tennene/vondt i kinnene med lille tulla.Jeg var ikke merkbart kvalm.Dersom jeg følte at kvalmen skulle komme,så bare spiste jeg litt mat og så gikk det over.Jeg har noe av de samme symptomene nå,men grav.testen viser negativt.Testen jeg har tatt nå er av den billige varianten.Jeg har en god følelse,men testen sier noe annet....Skal kjøpe en cb neste uke.Håper at det er slik som for deg EleResa.Krysser fingrene for oss alle.
Dotten Skrevet 21. november 2009 #9 Skrevet 21. november 2009 Jeg hadde null symptomer, men siden tanta ikke kom, tok jeg en test. Den var svak positiv, men gravid var jeg nå den gangen
snuppelura-jente10 Skrevet 21. november 2009 Forfatter #10 Skrevet 21. november 2009 Tusen takk for svar.. Får nok bare vente å se, men tror virkelig at jeg er gravid. Akkurat samme symptomer som da jeg var gravid sist, kjenner jeg kommer til å bli veldig skuffet om testen blir negativ.. Lykke til jenter. klemmer fra Frida
Bringebærmamma 160611 Skrevet 22. november 2009 #11 Skrevet 22. november 2009 Første gang jeg ble gravid skjønte jeg ingen ting før det var gått 8 uker . Neste gang skjønte jeg det før jeg forventet mensen. Fikk negativ test rett rundt IKM. Den forkastet jeg som en feil test - så sikker var jeg på at jeg var gravid. Begge disse gangene ble jeg gravid uten at det var planlagt. Neste svangerskap var veldig planlagt, vi prøvde i 6 mnd før vi fikk klaff, og da kjente jeg ingen ting. Jeg var gravid nå nylig men mista i sa etter 5 uker. Da mistenkte jeg sterkt at jeg hadde blitt gravid siste uka før IKM. Kaffe smaka pyton, jeg hadde mensmurringer tidlig i syklusen - tidligere enn hva jeg pleier i en vanlig syklus. Stikkinger i livmor, spesielt om jeg strakk meg eller snudde meg fort i seng + følsomme pupper.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå