lillemor2 Skrevet 21. november 2009 #1 Skrevet 21. november 2009 Hei. Er litt frustrert. Jeg har en uke nå hatt en del graviditetstegn som metalsmak i munnen,spenn i tennene,litt uvel,munnsår,litt rar fornemmelse i brystene.I tillegg har jeg de siste to ukene hatt mens murringer som kommer og går. Jeg er på dag 29 i menssyklusen. Har kun hatt en mens siden jeg fødte vår lille datter. Tidligere har syklusen vært mellom 28-34 dager.Har testet negativ med en billig graviditetstest jeg har kjøp på nettet.(en sånn tynn pinne/stikk).Er det for tidlig å teste??Eller er den billige testen til å stole på??Eller er det bare fordi vi ønsker å bli gravid at kroppen spiller meg et puss???
snuppelura-jente10 Skrevet 21. november 2009 #2 Skrevet 21. november 2009 Hei Har det litt som deg, har en del symptomer på at jeg er gravid, men kun negative tester. Etter beregninger fra når murringene mine i magen startet nå og sist da jeg ble gravid tror jeg at jeg kan få en positiv test til mandag. De billigtestene kan du stole på, men kan være at du ikke har nok Hcg i kroppen til at den slår ut enda. Om du har en syklus på 34 dager bør du nok vente noen dager til før du tester igjen. Men syklusen kan jo være anderledes nå enn før du ble gravid.. Vi må nok bare smør oss med tålmodighet. Masse lykke til
lillemor2 Skrevet 21. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 21. november 2009 Tusen takk for svar:-))) Ja vi får smøre oss med tålmodighet.Jeg må innrømme at jeg er litt utålmodig av meg. Før jeg prøvde å bli gravid med tulla vår hadde jeg jevn syklus på 28 dager,men under prøving svinga det plutselig mellom 28-34.Tror det har noe med stress å gjøre.Kroppen blir liksom i ulaget av all den stressingen med når eggløsningen er,testing om man er gravid osv.Blir jo helt tullerusk av mindre. Vel vel,litt frustrasjon som kom ut der:-) Håper vi begge kan vifte med en positiv prøve på mandagen. Tvi tvi tvi. Masse lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå