Gå til innhold

Ryggproblemer så tidlig???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er bare i uke 6, og har allerede ordentlig vondt i rygg/bekken. Hjelp! det kan vel ikke være bekkenløsning så tidlig???

Noen andre med erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har også litt vondt i ryggen, er 10+5 i dag. Har fått time til fysio så jeg kan få noen forebyggende øvelser for ryggen og bekkenet. Jeg har vært plaget med ryggen tidligere og ønsker gjøre det jeg kan for at jeg ikke skal få noen plager nå. Jeg ser at det er flere som har fått bekkenplager i første trimester, så alt er nok mulig....

Lykke til!

Skrevet

Jeg er akkurat 6 fullgåtte uker i dag, og jeg har faktisk vært litt plaget med korsryggen siden jeg ble gravid. Må passe på hvordan jeg sitter og ligger... Har lest et sted at hormoner kan utløse dette, så jeg håper det gir seg snart!!! Vil jo ikke ha problemer med bekkenet gjennom hele sv.skapet!!!

Skrevet

Jeg var veldig plaget med bekkent i forrige svangerskap. Da begynte det i uke 20 og ble bare værre og værre...Jeg har ikke blitt ordentlig bra i bekkenet siden sist og kjenner det litt nå, men håper det drøyer lenge før det kommer for fult....Uff..var avhengig av krykker til tider...Nå har jeg en 2 åring i tillegg så det blir spennende å se hvordan det går...!

Håper du ikke blir for plaget med dette.

Skrevet

I mitt første svangerskap hadde jeg vondt i korsryggen i begynnelsen, men dette gikk over når jeg kom litt utti... 4-5 mnd på vei kanskje..

Skrevet

Jeg merket graviditeten på grunn av vondt i korsryggen / bekkkenet, var altså bare 3 uker på vei..... Med forrige mann var jeg sykemeldt 100% fra 4,5 mnd på grunn av bekkenløsning, så bekkenproblem kan komme veeeeeldig tidlig. Er nå 9 uker på vei og allerede 50% sykemeldt, kan jo håpe det ikke blir verre, men tendensen er vel heller forverring enn bedring utover i graviditeten....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...