-68mamma Skrevet 21. november 2009 #1 Skrevet 21. november 2009 ..å våkne opp idag og ikke være gravid lengre... Og ikke kjenne meg noe annerledes, ikke blø eller noe slikt. Håper jeg slipper å gå i mange uker i denne "mellom-tilstanden" hvor jeg hverken kan prøve eller er gravid. Jeg vil begynne å blø nå ! *sutre sutre*
EleResa Skrevet 21. november 2009 #2 Skrevet 21. november 2009 Uff, jeg føler sånn med deg -68mamma! Det må være uendelig trist å oppleve noe slikt som du nå går gjennom. Ta godt vare på deg selv nå da.. Medfølende hilsen fra Helen
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 21. november 2009 #3 Skrevet 21. november 2009 Hei vennen min. Svarte deg på skravletråden til meg og madde!!! Ta vare på deg selv. Stooor klem
Kreps 71 Skrevet 21. november 2009 #4 Skrevet 21. november 2009 Huff! Jeg føler virkelig med deg. Jeg hadde en SA i juni i uke 10 og så ble det oppdaget en MA nå i spetember, dagen før uke 12, da hadde spiren dødd ca uke 10. Jeg måtte vente en uke på utksrapning men det kom som en SA 3 dager senere. Det er skikkelig grusomt å gå å vente på at kroppen skal ordne opp, men jeg fikk beskjed om at det er det beste for kroppen. Jeg er 71 modell, og vi har hatt en prøve fri periode så jeg fikk tatt vaksninen og er nå i min første pp etter dette. Håper virkelig vi har flaks denne mnd, men det er fryktelig skremmende å skulle bli gravid også, jeg har ingen barn fra før. Lykke til:-) stor klem
Ragnis Skrevet 21. november 2009 #6 Skrevet 21. november 2009 Uff, så trist! Håper du snart får det overstått. Synes ikke du er sutrete, bare flink og tapper.
Elias,Emma&Sofia`s♥Mams♥ Skrevet 21. november 2009 #7 Skrevet 21. november 2009 Hei kjære deg! Jeg skriver under på den, -68mamma. Jeg er i akkurat samme situasjon som deg Ikke noe gøy...ikke i det hele tatt!!! Kjenner på disse småømme puppene, mensmurringer i magen...også til ingen nytte!!! Bare lureri!!! Jeg skal til ny UL på mandag for å dobbeltsjekke at dette er BO...så regner jeg med at det bærer på sykehuset etterpå for revisio Men nesten bedre det - å nå bli ferdig med dette - for så å kunne begynne på nytt. Vi får følge og støtte hverandre Har du barn fra før? Trøsteklem
Carina har to små gull Skrevet 21. november 2009 #8 Skrevet 21. november 2009 Det er rart ja.... her har man gått i uker å gleda seg over graviditeten også plutselig er man det ikke lenger. Har enda noen dager der jeg faktisk tror at jeg er gravid før det går opp for meg at jeg ikke er det lenger.Trist... Syntes det er godt å ha utskrapingnen unnagjort, nå er det bare å vente på at syklusen skal komme i rute igjen. Må vel gå bra tredje gang. Håper de ser utvikling på UL 68mamma og Emma&EliasMamma♥, at det kanskje bare har gått litt i dvale for så å kvikne opp. Tenker på dere. Dere får ha masse lykke til. Mange klemmer fra meg
Drømmen om 2 små oppfylt Skrevet 21. november 2009 #9 Skrevet 21. november 2009 Føler med deg! Jeg hadde min andre SA i år for snart tre uker siden. Det positive er at siden det skjedde så tidlig, går kanskje kroppen din rett tilbake i syklus så du kan gå rett på ny prøving. Stå på!
cerina:o) Skrevet 21. november 2009 #10 Skrevet 21. november 2009 off, så trist og lese ;( føler virkelig med deg, har hatt en MA selv, trodde ikke jeg skulle klare og komme over det, men med tiden gjør man det. syns legene og sykehuspersonalet tar for lett på det også, husker jeg følte at de var skikkelig kalde mot meg håper det går bra med deg neste gang noe det helt sikkert gjør klem
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 21. november 2009 #11 Skrevet 21. november 2009 Kjære -68mamma......og dere andre som er i samme situasjon:/ Føler så med dere, og synes ord blir så fattige i en slik stund.....men du/ dere skal vite at dere er i mine tanker og aftenbønner, der jeg ber om det skal gå bra med dere.....gjør det ikke det, håper jeg dere blir fort restituert både fysisk og psykisk og har lyst på nye prøverunder...... mange varme klemmer fra meg:)
Perle79 gravid med nr 2 Skrevet 22. november 2009 #12 Skrevet 22. november 2009 Uff, så leit.. Trodde virkelig det skulle gå bra med deg. Utrolig trist at du har mistet.. Vet ikke hvordan det er å være i en sånn situasjon, men kan tenke meg det er helt forferdelig når det endelig har klaffet.. Ville bare si at jeg tenker på deg og vet at det kommer til å gå bra neste gang! Gode klemmer fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå