Gå til innhold

Ånei...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har gått nå i 2 uker å trodd at jeg kanskje, endelig var gravid. Men nå vet jeg ikke lengre.. Har hatt sikkelig kramper i underlivet idag, og når jeg gikk på do istad var det bittelitt blod på papiret.. Vet ikke om dette kan være festningsblødninger, eller om det er mensen..

Eller om det bare kan være litt blod, men at jeg kanskje kan være gravid allikevel? Trenger noen svar.. For jeg er virkelig et gigant spørsmålstegn.. :-/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er det jeg er litt usikker på, for har veldig uregelmessig mens.. Noe som igjen gjør meg enda mer forvirra.

Skrevet

Har også hatt endel vondt i korsryggen om det skal ha noe betydning?

Skrevet

Husker at jeg hadde sterke "kramper" i magen da jeg var gravid uten å vite det. Litt vondt faktisk. Men dette er så individuelt at det beste du kan gjøre er å vente å se rett og slett :) Hadde også litt brunt blod på papiret etter jeg fikk vite, så det må ikke bety så all verdens. Disse "krampene" har idag lært å lese, så ikke ta sorgen på forskudd!

Skrevet

Og nå var det ingenting blod der... HJELP!!!

Skrevet

Det kan jo høres ut som festesmerter og festeblødning:) Krysser fingrene for det! Masse lykke til!

Skrevet

Takk takk! :-)

Noen som vet når jeg kan teste et helt sikkert resultat?

Skrevet

da jeg var gravid med min 1.hadde jeg vannvittige smerter i magen.. jeg trodde det var noe alvorlig galt og gikk til legen.

da var jeg 4+1 =)

du kan jo bare ta en test, er den negativ kan du jo bare prøve igjen om en uke :)

er det festeblødning du har burde du kankje vente minst 10 dager.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...