malin_lotta Skrevet 20. november 2009 #1 Skrevet 20. november 2009 når gravid, og hvilket kjønn? 270682
Anonym bruker Skrevet 20. november 2009 #2 Skrevet 20. november 2009 Trur du kommer til og bli gravid i løpet av neste år.. Innen det første halvåret.. Får opp både gutt og jente, kanskje tvilinger? eller har du en fra før? eller kanskje det du får totalt eller to graviditeter etterhverandre Lykke til..
malin_lotta Skrevet 20. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 20. november 2009 har 4 fra før,hehe. håp det er bare en da! en gutt hadde vært toppers. samme far som 3 minst håper jeg?
Anonym bruker Skrevet 20. november 2009 #4 Skrevet 20. november 2009 Du har fire fra før ja.. Kanskje du får tvilinger neste gang da? eller to unger til.. Trur det er samme far ja... iallefall til den neste du får
malin_lotta Skrevet 20. november 2009 Forfatter #5 Skrevet 20. november 2009 kanskje det, har mye tvillinger i slekta begge 2, iallfall jeg, huff...jeg har lyst å bli gravid før jul!!!!!!!!! sukk.. ser du noe mere da?
Anonym bruker Skrevet 21. november 2009 #6 Skrevet 21. november 2009 Kan det stemme at dere nylig har folova eller gifta dere? Eller noen nære av dere? Føler det rundt dere.. Har dere 3 jenter og 1 gutt?? Jobber du i en bank? Eller noe med penger og gjøre? Kanskje bare en vanlig matbutikk? Trur du jobber med penger...?
Gjest Skrevet 21. november 2009 #7 Skrevet 21. november 2009 tror du har mulighet til å bli gravid allerede i desember jeg.... tror også at du vil få en gutt...
malin_lotta Skrevet 21. november 2009 Forfatter #8 Skrevet 21. november 2009 oj, spennende og se hvem som får rett:) håper adine har rett, for det var nærmest,hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå