catva Skrevet 20. november 2009 #1 Skrevet 20. november 2009 Er det noen som vet om det er farlig å amme når en er gravid. Testet positivt i dag, og har en sønn på 10 mnd som jeg fremdels ammer litt. Kom litt plutselig dette her, full av tanker i hodet. Håper noen kan svare.......
Gjest Skrevet 20. november 2009 #2 Skrevet 20. november 2009 På ammehjelpen.no sier de at det er helt ufarlig, og de har jo mye kunnskap og erfaring. Kanhende det gir deg mye kynnere senere i svangerskapet, og da får man nesten vurdere på nytt men det skal være helt greit i starten. Gratulerer forresten
kolla Skrevet 21. november 2009 #3 Skrevet 21. november 2009 Har selv en sønn på 10 mnd som jeg ammer Vi er i ferd med å trappe ned på amminga, med store intensjoner om å slutte før nyttår. Farlig er det nok ikke å amme videre, men jeg ser for meg at jeg trenger en pause selv før det braker løs på nytt
*månestråle* Skrevet 21. november 2009 #4 Skrevet 21. november 2009 Det er ikke farlig å amme selv om man er gravid. Jeg ammer fremdeles litt. Noen kan få kynnere av det, noe som kan være ubehagelig (men er ufarlig), men det er vanligvis senere i svangerskapet. Er ekstra viktig å være ekstra nøye på å få i seg nok å drikke + næring da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå