Gå til innhold

Kun sportsvogn?

Anbefalte innlegg

Har egentlig bestemmt oss for å ikke kjøpe bag til vogna vår... Bare bruke vår gooode vognpose og fottrekk utenpå. Synes bagen koster mye, og vet ikke om jeg synes det er verdt det.. Fottrekket dekker veldig bra, og vogna ser nesten ut som ei bagvogn når jeg tar det på utenpå vognposen.

Ønsker å høre deres meninger siden jeg er førstegangs og ikke helt vet. Skulle vel egentlig nesten bli det samme som å legge en mykbag i sportsvognen?

Takk for hjelp damer!!=)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141016553-kun-sportsvogn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tja, jeg tenker at det det kommer vel litt an på hva slags vogn du har, hvor lun den er. Dersom du har en god og lun pose i tillegg, går det sikkert fint. Eneste jeg tenker på er om du skal bære babyen opp trapper ol., kan det være greit med en bærebag med stropper. Men det har du kanskje tenkt på selv, også.

Kan trille rett inn i gangen både hjemme og de andre plassene jeg kommer til å oppholde meg=) Skal ha emmaljunga city cross, så ungen blir liggende mot meg. Har veldig god vinterpose, også en skinnfell som jeg skal dandere til så den isolerer godt rundt kanten...

Tror egentlig ikke at det kommer til å bli noe problem, og har en bagvogn i reserve om jeg skulle føle at jeg trenger det likevel=)

HI

Annonse

Jeg har city cross med mykbag oppi. Gutten min er 3,5 mnd, og jeg ser at han snart har vokst ut av mykbag'en. Det er jeg veldig lei meg for, for den har vært super. Det er også godt å bare kunne nappe den ut og ta han med seg i bag hvis vi skal inn til folk og sånn. Men med god pose oppi holder det vel å bruke bare sportsvogna

Tipper du kan få deg en brukt bag til denne vogna til under 1000 lappen, jeg har hvertfall sett flere citybager brukt fra 1000 kr og nedover hvis du finner ut at du vil ha bag. Men dette er jo ei lita vogn, så da må du finne det ut før ungen blir for gammel, for jeg har funnet ut at å kjøpe citybag når er litt i seneste laget. Men gutten min er stor for alderen også da...

Så lenge det er en vinterbabt du får, kan du jo polstre med skinn og poser så mye du vil. Barnet vil ikke trille ut hvis du spenner fast posen etc. Men jeg ville ikke puttet en nyfødt i en sportsvogn på sommeren. Det virker for usikkert og jeg tror barnet får for lite beskyttelse da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...