LOTP i Barneparadis<3<3<3 Skrevet 20. november 2009 #1 Skrevet 20. november 2009 Sånn for å snakke om noe helt annet enn SI:) Bruker dere ulikt undertøy til ulike "anledninger" eller pyntes det under hver dag? Hva er sexy undertøy for deg?
~sjiraff~ Skrevet 20. november 2009 #2 Skrevet 20. november 2009 Akkurat nå har jeg ikke noe sexy undertøy.. Men vurderer sterkt å kjøpe noen sett til mannen i julegave ;o)
Mille** Skrevet 20. november 2009 #3 Skrevet 20. november 2009 Ja, jeg liker det. Til vanlig, under spl.uniformen, er det sloggi og en t-skjorte-bh som gjelder. Men ellers, som på fredagene liker jeg litt finere undertøy. ;o) Hva er sexy? Gjerne sort undertøy, blonder, korsett hvis jeg virkelig skal gå inn for det. Når jeg skal virkelig pynte meg, pynter jeg meg fra innerst til ytterst.
Verdens tøffeste mamma Skrevet 20. november 2009 #4 Skrevet 20. november 2009 Jeg liker det og brukte det litt før jeg vi fikk barn.. Ikke hver dag, kanskje, men jeg brukte det,,Det var kanskje ikke så sexy, men jeg følte meg veldig kvinnelig og vel i dem.. Nå er jeg gravid og bruker noen diiigre gravidtruser som er behagelige, men langt fra sexy..haha,., Alt til sin tid..:-)
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 20. november 2009 #5 Skrevet 20. november 2009 Hahha, nei.. Det la jeg på hylla da jeg gikk gravid med Daniel! Jeg har planer om å finne det frem ca 6mnd etter fødsel med denne, da skal jeg være lekker!!! ;o) *krysse fingrene*
lille sprelle Skrevet 20. november 2009 #6 Skrevet 20. november 2009 nei, undertøy skal være behagelig og holde puppene på plass
Gjest Skrevet 20. november 2009 #7 Skrevet 20. november 2009 Ja, jeg bruker "sexy" undertøy stort sett hver dag:) Elsker undertøy:) Egentlig har jeg for små pupper til å bruke bh men:) Å gå med fint og lekkert undertøy gjør underverker:) Går ofte i blonder og slikt:) Men jeg har også noen deilige boksere som er gode å bruke under joggebukser en lat søndag:p
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 20. november 2009 #8 Skrevet 20. november 2009 JA! Jeg bruker undertøy som jeg synes er sexy. Har full forståelse for at andre kanskje ikke synes det er så sexy, da trusene mine er mye større enn det som folk liker nå til dags. Jeg har undertøy ala 50tallet. Bh'er, truser, hofteholdere, shapewear osv osv.. Noen ganger bruker jeg helt vanlig hm-truser men da har jeg mens! hahahaha.
PAVEEL Skrevet 20. november 2009 #9 Skrevet 20. november 2009 hvor kjøper du undertøyet ditt stinker? og er det spanx du bruker som shapewear?
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 20. november 2009 #10 Skrevet 20. november 2009 paveel nope, ikke spanx nej. kjøper det meste av undertøyet mitt her www.whatkatiedid.com er "autentisk" 50talls og shapewear'en er mer sexy enn spanx. hehe. bruker korsetter, waist cinchers osv.
Mille** Skrevet 20. november 2009 #13 Skrevet 20. november 2009 Hva med deg da LOTP, liker DU sexy undertøy??;o)
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 20. november 2009 #14 Skrevet 20. november 2009 Nada. Mannen liker meg bedre uten, og hvorfor ha ting som må kneppes bak når det bare skal fjernes? Til vanlig liker jeg å ha eksklusivt men behagelig undertøy som gjør det som er nødvenlig for å få en meido 30 kropp etter tre barn til å se ok ut. Chantelle er en av favorittene, og Bali. Disse merkene innfrir.
LOTP i Barneparadis<3<3<3 Skrevet 20. november 2009 Forfatter #15 Skrevet 20. november 2009 hehehehehe godt spm:) Ja jeg gjør vel egentlig det selv om jeg lenge har brukt veldig kjedelige "microhipsters". Men jeg kjøper ikke så mye undertøy i Norge da jeg oftest må i speialforretninger for å få bh...... og det er lenge siden jeg har vært på shopping i utlandet:( Liker best matchende truse og bh. Her om dagen fant jeg dog noen nye truser jeg syntes var både litt praktiske og sexy + at de kan kombineres med bher jeg allerede har. For det hadde de sef ikke i min str. Jeg bruker dog ikke korsetter og hofteholdere etc lenger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå