*gruffalo* Skrevet 20. november 2009 #1 Skrevet 20. november 2009 Gjerne noen som så barne-tv på mandag... Men ibhg der jeg jobber fikk vi i alle fall inspirasjon da de laget dukkehus på barne-tv. Så vi kjøpte ikea hylle, expidit med 4 "rom" i for 149,- Så har vi tapetsert med sånne prøver vi kan få av ulik tapet. Vi har brukt små fliser (som vi fikk gratis pga rest fra en flise-butikk) og "fliselagt" bad. Laget seng av fyrstikkeske (sånn stor), klippet/skjært en svamp og formet til en sofa og limt tøy på den:) Og masse annet dill vi har funnet til å lage lamper, bilder på veggen o.l. Bare til å bruke kreativiteten Det ble skikkelig bra, og ungene koser seg når de har vært med. Så kanskje et tips dere kan gjøre hjemme, kjekt når barna får være med. Og et billig dukkehus blir det også
Gjest Skrevet 20. november 2009 #2 Skrevet 20. november 2009 Så det jeg å! Det så kjempesmart ut. Men dattera mi liker ikke dukker (påstår hun iallefall), så det blir ikke noe av det her i huset med det samme. En smart bilbane derimot. DET hadde sikkert blitt mottat med åpne armer
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 20. november 2009 #3 Skrevet 20. november 2009 Jeg så også det, og angret som en hund på at jeg har gitt bort den gamle kjøkkeninnredninga. (Har akkurat pusset opp kjøkken). Får se om jeg finner på noe lurt. Ikea hylle var en god ide' men siden vi ikke har ikea i nærheten må jeg finne på noe annet.
Lene~mor til tre Skrevet 21. november 2009 #4 Skrevet 21. november 2009 Ja det var smart, mye man sikkert kan bruke. Dem har mange billge bokhyller og lignende på jysk også, og her har vi en del brukt butikker også og der får man tak i mye til en billig penge. Det blir kansje litt ekstra stas og ha laget det selv men da må det ikke bli dyrere enn å kjøpe ett, på brio koster det jo 299,- for dukkehus og jeg synes det er fint, de har jo lundby dukkehus også til 499,-.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå